אי"מ הדרכות – פרופיל חברה
אי"מ: אווירה, ידע ומערכות יחסים (מכירה) עוסקת בתורת הניהול והמכירה כתרבות עבודה. שיטת אי"מ רותמת לניהול, למכירה ולשיווק, מודלים, תורות ידע ומתודולוגיות שונות הלקוחות ממדעי ההתנהגות והקוגניציה, יחסים בינ"ל, גישור ויישוב סכסוכים. מודלים אלה בשינויים והתאמה למוצרים ולשירותים הנמכרים הופכים את הניהול ואת המנהל לגורמים שמאיצים את שיפור הביצועים, שמגדילים את התפוקה וכמובן שגם המכירה קלה עבור המוכר ולנבדלת וחיובית אצל הקונה. הם הופכים את ניהול המכירות לחוויה. דבר שבעתיד יחזיר את הלקוח אליך שוב ושוב. ניהול בשיטת אי"מ מייצר תשתית ארגונית לשיפור ביצועים באופן תדיר, עקבי ושיטתי.
שירותים:ייעוץ ארגוני, פיתוח וליווי עסקי והדרכה
הקמת עסק ● ליווי בצמיחה ● תמיכה וליווי בזמני משבר ● פיתוח מנהלים ● ניהול המכירות ● הובלת שינויים ארגוניים ● הטמעת התנהגות ארגונית ונהלים ● הכשרה ושיפור צוות המנהלים ● הטעמת מערכי מדידה להערכה ושיפור (מלפ"א) ● הדרכות וסדנאות ● ניהול על פי ערכים ● הטמעת הגישה הניהולית של שיטת אי"מ ● בתהליך הייעוץ נעשה שימוש בתורת אי"מ תוך שימת דגש על חשיבה מקורית. מטרת ההדרכות היא הקניית מיומנויות ניהול וניהול מכירות וביצועים (לדוגמא: הדרכת מכירות, אימון מנהלים, סדנת חדשנות ומוטיבציה בניהול, ניהול משברים). הרחבת הידע והקניית ארגז כלים למנהלים כדי להניעם ולקדמם להשגת יעדיהם בפרט ומטרות הארגון בכלל.
בין לקוחותינו ושותפינו להצלחה:
רפואה ובריאות
מרפאת ד"ר צוברי ● מרפאת ד"ר יוגב ● מרכז חכמת נשים ● רשת מרפאות האסתטיקה אמריקן לייזר ● שארפלייט טכנולוגיות ● מועדון One on One וואן און וואן ● רשת אספירי ספא ● ספרטה 302 ● מרפאת ד"ר דינבר ● מותג הספא יערות הכרמל ● מרפאות ד"ר עיני ● ספא הרודס ויטאליס ● חברת אס. אי. שירותי פארמה ●
מלונאות, נופש ופנאי
רשת ישרוטל ● קרלטון תל אביב ● הילטון מלכת שבא ● רשת מלונות פרימה ● אחוזת הספא יערות הכרמל ● מלון בראשית ● מלון כרמים ● פארק המצפה התת ימי באילת ● חברת אילת אטרקציות ● מועדון הצלילה מנטה ● מלון הרויאל ביץ' ת"א וכל שאר מלונות הרשת ● חברת זיקית החוויה האתגרית ● רשת מלונות פתאל ● מלון רמדה אוליבייה נצרת ● רשת מלונות מטיילים ●
נדל"ן, עסקים וחברות קטנות
שחף תכנון סביבתי ● פתרון סוכנות לביטוח ● קבוצת לב העיר ● eCe-group ● רוזיו נכסים ● URBAN VIEW ● יובלים הנדסה וקבלנות בניין ● כתר ספרים ● סולאר ישראל ● אינסקטו ● פפריקה DJ`s ● תנועת הצופים העבריים ● אסף רוזיו ● משרד עו"ד מאירסון סוקניק ● מרפיר פרויקטים ● S+
תעשייה, ייצוא וחברות בינ"ל
חברת הרכב לנד רובר יגואר ● חברת עיקר ● עץ המשאלות ● לידיה ● אולדינגס ● חברת הייעוץ ארזים ● ויוה חקלאות ● חברת GSAP ●
חברות יין, אלכוהול ומסעדות
יקבי רמת הגולן ויקב הרי גליל ● IBBLs איי בי בי אל ספיריט ● יקבי בנימינה ● יקב קסטל ● יקב תבור ● מתחם דלאל ● זמן אמיתי ● רשת אגאדיר ● רשת ומתחם חינאוי ● מסעדת צפרה ● רשת בי דה ווי ● בר מאסטר ● מסעדת אנג'לינה ● מסעדת מרינה ● מועדוני הלילה דרים, ווליום ומורפיום של קבוצת נוקס ● פאב המאנקיז ● מסעדת הראנצ' האוס ● מסעדת ווסט-סייד ● בר האימפריאל רד ● מסעדת הישראלית ● קפה בולבארד ● מתחם תל יצחק (גן אירועים, מסעדה ובייקרי) ●
ארגונים וחברות במסגרת תרומה לקהילה ומעורבות חברתית
חיל האוויר והחלל לישראל ● עמותת מלב"ב ● צה"ל ● אוניברסיטת בן גוריון בנגב ● אוניברסיטת בר אילן ● אוניברסיטת ת"א
● זה המקום שלך
בלחיצה על כל ארגון או חברה תועבר לדף אודות הלקוח הנבחר ובו פירוט חלקי מעבודתנו והמלצות של הלקוח על התהליך.
לחץ למעבר לדף המלצות.
מי אנחנו:
אי"מ הדרכות מנוהלת ע"י אהד גניאל. הצוות מורכב מד"ר אירית שרון, פסיכולוגית ארגונית, רביד פיטר, מעצבת גרפית, אורון לרנר מנהל תהליכי אבחון, יועץ ומדריך, נופר חורי מנהלת פרויקטים ומאבחנת, דוד להב מנהל מחקר ויועץ ארגוני, זיו אלרון, פסיכולוג חברתי, יועץ ומדריך. לאי"מ הדרכות צוות מדריכים האמון על שיטת אי"מ. כולם אמונים על התוויית התהליכים, הטמעתם, הפעלת מערכות בקרה ומדידה, הדרכות וחיבור הסיכום וההמלצות. צוות אי"מ הדרכות מגיע לארגון, מאבחן, לומד, מסיק, פועל, משנה ומשאיר כלים להמשך בידי מנהלי הארגון בכל הדרגים. העבודה היא למען ובשביל הארגון וככזאת היא מציבה את אנשי הארגון כבעלי הקרדיט להצלחה.
"יש לנו כמעט את כל התשובות, וגם: סקרנות, חשיבה מקורית, כלים, שיטות, ידע והצלחה מוכחים בפיתוח ארגוני נושא תוצאות ואין ספור מודלים שנתאים לצרכיך ולמידותיך, איתך ובשבילך".
הסדנאות וההדרכות מושתתות על התהליכים העיקריים הבאים:
- הקנייה ושיפור מיומנויות מכירה, ניהול משא ומתן (ניהול מו"מ), טיפול בהתנגדות, טיפול בבעיות, תלונות וטענות – פנים וחוץ ארגון. (תיאורטי)
- הקניית טכניקות לביצוע מכירה נכונה. (מעשי)
- מיומנויות ניהול
- הדמיית מכירה, טיפול בהתנגדות, טיפול בבעיה, ניהול מו"מ, פיתוח צוותי עבודה. (מעשי)
מדובר בהדרכות וסדנאות אינטראקטיביות שבהן המודרכים לוקחים חלק משמעותי בעיקר בתכנים המעשיים. בהדרכות נעשה שימוש במודלים הנלמדים וזאת כדי לחזק את אמון המודרכים בארגז הכלים שניתן להם.
אהד גניאל
את עולם הניהול והמכירות אהד הכיר כאשר עסק בהסברה ושיווק של החלום הציוני, הרצאות שהעביר מטעם הסוכנות היהודית ברחבי ארגנטינה ובניית תוכנית עלייה לזכאי עליה. החיים בגלות היוו את ההתחלה במסלול שהוביל להקמת אי"מ הדרכות. בהמשך הקים בחברת אבטחה מחלקה שעסקה במכירת ידע ואימון ביטחוני במדינות דרום אמריקה. בזמן התואר הראשון הגה וייזם פרויקט שהביא צעירים וסטודנטים מחו"ל לעלייה ישירה ללימודים האוניברסיטאיים באוניברסיטת בן גוריון בנגב. בין לבין ניהל עסקים בתחום ההסעדה והביא את מחזורי המכירות לשיאים חדשים. המוטיב שחוזר בכל עבודותיו ועיסוקיו הוא רתימת תורות ידע, מתודולוגיות ויכולות להגדלת מכירה ולשיווק אפקטיבי לצד שיפור ביצועים ותפוקות (בתהליכים ובקרב אנשי הארגון). בכל מקום שעבד השאיר אחריו מערכת מאורגנת ומשומנת המסוגלת להמשיך קדימה ולהשתפר בעצמה.
אהד בעל תואר שני במדיניות ציבורית (תזה העוסקת במחקר המגזר השלישי), בפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת בר אילן. תואר ראשון בפוליטיקה וממשל בפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת בן גוריון בנגב. דובר אנגלית, ספרדית וצרפתית.
אהד הקים את אי"מ הדרכות כדי לספק מענה לארגונים וחברות המעוניינים להגדיל את שורת הרווח ומחזורי המכירות, לבנות מערך למידה פנים ארגוני לשיפור, להערכה ולמדידה של אופן העבודה, התהליכים והעובדים, לפתח מנהלים וזאת כדי להגיע למטרות וליעדים ולהגשים את חזונם. כל הכלים בהם משתמשים באי"מ הדרכות הם כלי יעוץ ארגוני ופיתוח ארגוני מוכרים שעברו את ההתאמה למודלים והמערכים של שיטת אי"מ.