מדריכי שיטת אי"מ וקורס מדריכי השיטה

קורס מדריכי שיטת אי"מ מהווה את אחד הכלים המרכזיים להטמעת השיטה בארגונים ובחברות עסקיות. מדובר בקורס של 80 שעות אקדמיות, המורכב ממפגשים מרוכזים ובניהם משימות ותרגול של התכנים, הרעיונות הקשורים לשיטת אי"מ. מטרתו המרכזית של הקורס הוא להכשיר מנהלים לניהול מכירות בשיטת אי"מ ולהעברת הדרכת שיטת אי"מ לצוות.

מדריכי שיטת אי"מ הם חוד החנית בהובלת וניהול השינויים והטמעת שיטת אי"מ וכלי הניהול שלה בארגון ובחברה. אחד הערכים המרכזיים באי"מ הדרכות הוא "פיתוח יכולת עצמית" יועצי ומדריכי אי"מ הדרכות יפעלו כדי להימנע מיצירת תלות של הארגון או החברה בשירותי הייעוץ החיצוניים. ההדרכות והסדנאות אינן מספיקות בכדי לייצר שינוי, הן מהוות כלי במסגרת של תהליך ארגוני, אמנם מדובר בכלי מרכזי אך אינו מאפשר הטמעה. הכשרת מדריכי שיטת אי"מ ולצידם הכשרת מנהלי מכירות בשיטת אי"מ, מאפשרים את הטמעת השיטה וכלי הניהול שלה בכל ארגון וחברה. הם גם אלה שמאפשרים שמירה על ערך פיתוח יכולת עצמית אצל הלקוח ולהיעדר תלות בחברה חיצונית.

תכנים מתוך הקורס:

שיטת אי"מ – כלים ניהוליים וניהול מכירות, מדידה והערכה לשיפור
• איתור מנועי צמיחה וכשלים מובנים, חסמי מכירה, התמקדות ב"חלש", פוטנציאל הצמיחה
• שיפור עצמי ושינוי עצמי
ניהול מכירות – ההבדל בין אנשי מכירות למנהלי מכירות
• ניהול ומנהיגות – הנעת צוות
• תבניות חשיבה והנעה לפעולה, תת המודע ויכולותיו של המוח
• לקוח סמוי ותצפית ע"פ שיטת אי"מ
• שפת גוף בניהול והדרכה
ניהול חדשנות ומוטיבציה – תשתית ארגונית לחשיבה מקורית
• תקשורת וניהול – העברת מסרים אפקטיבית
• כוחו האמיתי של מנהל
• העתיד כבר כאן
• השפעה מיתוג ומכירות
• הצלחות מהו הסוד
• ועוד…מדריכי שיטת אי"מ

מתוך הערכה למדריך שיטת אי"מ: "נבחרת ולכן מגיע לך לדעת את סודה הכמוס של חברת אי"מ הדרכות "אין לנו את כל התשובות, אך יש לנו: סקרנות, חשיבה מקורית, כלים ושיטות, ידע והצלחה מוכחים בפיתוח ארגוני נושא תוצאות… ההנחיה המרכזית שלנו אליך: אל תקבל כל דבר, תקשה, תשאל, תחלוק, תשתף והכל כדי שבסיום ההכשרה תוכל לפעול כדי להגשים."

בוגרי הקורס מספרים:

לי הראל ציטיאט, סגנית מנהלת מחלקת פיתוח ארגוני והדרכה ברשת ישרוטל (2013): "בשנה האחרונה זכיתי להזדמנות לקחת חלק בתפקיד המאתגר והמדהים של מלוות שיטת אי"מ… קורס מדריכי שיטת אי"מ הינו קורס מעשיר ומפתח הנותן כלים להעצמת החופשה ושדרוג החוויה של האורחים. במהלך הקורס המצוין הזה הבנתי בעיקר את החשיבות של חשיבה מחוץ לקופסא. הכלים הניהוליים שקיבלתי בעזרת הליווי הצמוד, המקצועיות והאכפתיות של אהד, עזרו לי להתפתח מבחינה מקצועית ולשבור שיאים חדשים".

לילך כהן, מנהלת תפעולית של מלון ישרוטל הרויאל ביץ באילת (2012): "עם הצטרפותי לרשת ישרוטל, עברתי הדרכה בשיטת אי"מ. החיבור היה מידי לשיטה בכלל ולאהד בפרט. עם המספרים אין להתווכח, אך להלן מספר מילים על השיטה מנקודת מבט שלי. לימדת אותנו מנהלי המכירות ואת הצוות שיטות מכירה וניהול מכירה. כלים למכירה והעצמה. השיטה עבורי היא שבירת שיגרה, מטרתה להתאים את המוצרים ללקוח. השיטה לימדה אותנו ליצור קשר אישי עם האורחים ולהבין איזה מהמוצרים מתאימים לו. היא מאפשרת שליטה – בכל זמן נתון יש למנהלים בקרה ומדידה של המכירות המחלקה. שיחות החתך ו- GO NO GO , עם הצוות שומר על קשר אישי של הצוות עם הנהלת הקבלה."

מירב גברה זרביב, מנהלת אגף חדרים של מלון ישרוטל המלך שלמה (2011): "החיבור עם אהד היה מהתחלה מכוון שהבנתי שהגישה של אהד שונה לגמרי… שיטת אי"מ – אווירה, ידע, מכירה היא טכניקה הגיונית וברורה ובטוחה לביצוע מכירה. אהד… נותן המון כלים לימודיים… קבלת כלים ליישום מדידת המכירות חודשית… ניתוח טבלה מרוכזת… תוך התייחסות לכל פקיד בנפרד… מעביר טכניקות מסוימות להעשרה של ישיבות מחלקה / דגשים להעצמת מכירה אישית… לאהד ללא ספק יש לך חלק גדול בהצלחה."

מחזור ג' 2014 – קורס מדריכי שיטת אי"מ רשת ישרוטל

מדריכי שיטת אי"מ מחזור 2014

מדריכי שיטת אי"מ