כיצד אנו עובדים?
איך מתחילים?
בונים מתווה לתהליך הייעוץ, הניהול וההדרכה.
1
מאבחנים
לומדים את הארגון, נהליו, עובדיו, ממשקיו, תפקידיו, תוצאותיו ועוד... מבצעים תצפיות, לקוח סמוי, ראיונות אבחוניים ועוד.
2
ניתוח סביבה ארגונית עסקית
ניתוח מערך השיווק של הארגון, סביבה עסקית, אינטגרציה של תוצרי האבחון ומתחילים לכתוב המלצות.
3
דו"חות
מגישים דו"ח אבחון והמלצות ראשוני.
4
מפתחים
פיתוח מערך השיווק, מבנה ארגוני, ממשקים ותפקידים, נוהלי עבודה, מערך תקשורת פנים ארגוני, מלפ"א ועוד...
5
הטמעה
הטמעת שיטת אי"מ וכלי הניהול שלה בארגון, ביצוע הדרכות, ייעוץ וכמובן ניהול הפרויקטים והשינויים.
6
נהנים מהפירות
מחזורי מכירות גדולים יותר, חשיפה לקהלים חדשים, שיפור ביצועים והתייעלות (שורת רווח גדולה יותר), תחלופת עובדים נמוכה, אווירה חיובית בארגון ועוד...
7