כיצד אנו עובדים?

איך מתחילים?

בונים מתווה לתהליך הייעוץ, הניהול וההדרכה.
1

מאבחנים

לומדים את הארגון, נהליו, עובדיו, ממשקיו, תפקידיו, תוצאותיו ועוד... מבצעים תצפיות, לקוח סמוי, ראיונות אבחוניים ועוד.
2

ניתוח סביבה ארגונית עסקית

ניתוח מערך השיווק של הארגון, סביבה עסקית, אינטגרציה של תוצרי האבחון ומתחילים לכתוב המלצות.
3

דו"חות

מגישים דו"ח אבחון והמלצות ראשוני.
4

מפתחים

פיתוח מערך השיווק, מבנה ארגוני, ממשקים ותפקידים, נוהלי עבודה, מערך תקשורת פנים ארגוני, מלפ"א ועוד...
5

הטמעה

הטמעת שיטת אי"מ וכלי הניהול שלה בארגון, ביצוע הדרכות, ייעוץ וכמובן ניהול הפרויקטים והשינויים.
6

נהנים מהפירות

מחזורי מכירות גדולים יותר, חשיפה לקהלים חדשים, שיפור ביצועים והתייעלות (שורת רווח גדולה יותר), תחלופת עובדים נמוכה, אווירה חיובית בארגון ועוד...
7