איך מתחילים ?

בונים מתווה לתהליך הייעוץ, הניהול וההדרכה


מאבחנים

לומדים את הארגון, נהליו, עובדיו, ממשקיו, תפקידיו, תוצאותיו ועוד... מבצעים תצפיות, לקוח סמוי, ראיונות אבחוניים ועוד.


ניתוח סביבה ארגונית עסקית

ניתוח מערך השיווק של הארגון, סביבה עסקית, אינטגרציה של תוצרי האבחון ומתחילים לכתוב המלצות


דו"חות

מגישים דו"ח אבחון והמלצות ראשוני


מפתחים

פיתוח מערך השיווק, מבנה ארגוני, ממשקים ותפקידים, נוהלי עבודה, מערך תקשורת פנים ארגוני, מלפ"א ועוד..


הטמעה

הטמעת שיטת אי"מ וכלי הניהול שלה בארגון, ביצוע הדרכות, ייעוץ וכמובן ניהול הפרויקטים והשינויים.


נהנים מהפירות

מחזורי מכירות גדולים יותר, חשיפה לקהלים חדשים, שיפור ביצועים והתייעלות (שורת רווח גדולה יותר), תחלופת עובדים נמוכה, אווירה חיובית בארגון ועוד...