בעולם של היום יש תחרות רבה בכל תחום. כל ארגון וחברה נמדדים בכל רגע נתון ביכולות המכירה. מחזור המכירות הוא אחד הגורמים המרכזיים להצלחת החברה. אסטרטגיות של חדירה לשוק לצד אינספור מודלים שיווקיים ושיטות מכירה מתחרים על ליבו של הצרכן, הקמעונאי והפרטי. חברות מבצעות ימי השתלמות, הדרכות וסדנאות לשיפור מיומנויות המכירה של אנשי המכירות שלהן. יש מגוון רחב של שיטות ופעולות לניהול ושיפור מכירות, להגדלת מחזור המכירות וכד'. אי"מ הדרכות מתמחה בשיפור תהליכי מכירה, החל מתכנים וסדנאות לאנשי המכירות שנמצאים בחזית הארגון ובמגע עם הלקוח דרך מנהלי המכירות והשיווק, אימוני מכירות, שימוש בתבניות חשיבה, סמנים סומטים ומדעי המוח במכירות, שכנוע, מו"מ, פיתוח אסטרטגיית מכירות, תהליכי המחרה, מבצעים, ועד לניהול לקוחות (מה שנקרא בטעות שימור לקוחות).

תחום ניהול ושיפור מכירות מבוצע במתודולוגיה ייחודית שפותחה באי"מ הדרכות, החל ממודל התנין הבבלי לפיתוח אסטרטגיה ועד הטמעת שיטת אי"מ (אווירה, ידע ומערכת יחסים = מכירה).

מדובר בשירות הדגל של אי"מ הדרכות, השיפור במחזורי המכירות הינו לטווח הארוך ותוצאות מובטחות כבר בחודשים הראשונים.

חשוב לציין שבמרבית הפרויקטים מבוצע פיילוט כשלב ראשון שבו הצוות של אי"מ הדרכות בודק את יכולת ההטמעה והשינוי בארגון. תחילת התהליך המעמיק והרציני מותנה בהצלחת הפיילוט ע"פ התבחינים של אי"מ הדרכות. ארגון או חברה שלדעת יועצי אי"מ הדרכות לא יוכלו להגיע לשינוי בזמן סביר, לא יוכלו להתקשר עם אי"מ הדרכות ולהתחיל בתהליך לניהול ושיפור המכירות.

כל התהליך מעוגן בספר החברה ובנהלי הארגון ונשארים בזיכרון הארגוני לעתיד לבוא. באי"מ הדרכות יש חשיבות רבה להטמיע את התפיסה ושיטות העבודה באופן כזה שהארגון לא יזדקק לחברת ייעוץ חיצונית בניהול המכירות בעתיד. אחד הקווים המנחים את היועצים באי"מ הדרכות הוא הימנעות מיצירת כל תלות של ארגון, חברה ועסק במערך הייעוץ והליווי של אי"מ הדרכות.

"כדאי לעבוד יותר בשביל העתיד מאשר בשביל ההווה, כי יש הרבה יותר ממנו" (הרברט סמואל)

למאמרים בנושאי ניהול ושיפור מכירות – לחצו כאן.

לקרוא על כשל היד החמה במכירות.