ניהול ושיפור מכירות

בעולמנו, יש תחרות רבה בכל תחום. כל ארגון וחברה נמדדים בכל רגע נתון ביכולות המכירה והשיווק שלהם. מחזור המכירות הוא אחד המרכיבים החשובים להצלחת החברה. אסטרטגיות של חדירה לשוק לצד אינספור מודלים שיווקיים ושיטות מכירה מתחרים על ליבו של הצרכן, הקמעונאי והפרטי. חברות מבצעות ימי השתלמות, הדרכות וסדנאות לשיפור מיומנויות המכירה של אנשי המכירות שלהן. יש מגוון רחב של שיטות ופעולות לניהול ושיפור מכירות, להגדלת מחזור המכירות וכד'. אימ הדרכות מתמחה בשיפור תהליכי מכירה, החל מתכנים וסדנאות לאנשי המכירות שנמצאים בחזית הארגון ובמגע עם הלקוח דרך מנהלי המכירות והשיווק, אימוני מכירות, שימוש בתבניות חשיבה, סמנים סומטיים ומדעי המוח במכירות, שכנוע, מו"מ, פיתוח אסטרטגיית מכירות, תהליכי המחרה, מבצעים, ועד לניהול לקוחות (מה שנקרא בטעות שימור לקוחות).
תחום ניהול ושיפור מכירות מבוצע במתודולוגיה ייחודית שפותחה באימ הדרכות, החל ממודל התנין הבבלי לפיתוח אסטרטגיה ועד להטמעת טכניקת שלושת השלבים של שיטת אימ (אווירה, ידע ומערכת יחסים = מכירה).

קצת על ניהול ושיפור מכירות בשיטת אימ:

מדובר בשירות הדגל של אימ הדרכות, השיפור במחזורי המכירות הינו לטווח הארוך ותוצאות מובטחות כבר בחודשים הראשונים.
חשוב לציין שבמרבית הפרויקטים מבוצע פיילוט כשלב ראשון שבו הצוות של אימ הדרכות בודק את יכולת ההטמעה והשינוי בארגון. תחילת התהליך המעמיק והרציני מותנה בהצלחת הפיילוט ע"פ התבחינים של אימ הדרכות. ארגון או חברה שלדעת יועצי אימ הדרכות לא יוכלו להגיע לשינוי בזמן סביר, לא יוכלו להתקשר עם אימ הדרכות ולהתחיל בתהליך לניהול ושיפור המכירות.
כל התהליך מעוגן בספר החברה ובנהלי הארגון ונשארים בזיכרון הארגוני לעתיד לבוא. באימ הדרכות יש חשיבות רבה להטמיע את התפיסה ושיטות העבודה באופן כזה שהארגון לא יזדקק לחברת ייעוץ חיצונית בניהול המכירות בעתיד. אחד הקווים המנחים את היועצים באימ הדרכות הוא הימנעות מיצירת כל תלות של ארגון, חברה ועסק במערך הייעוץ והליווי של אימ הדרכות.

כדאי לעבוד יותר בשביל העתיד מאשר בשביל ההווה, כי יש הרבה יותר ממנו

הרברט סמואל

לקוחותינו במשפט אחד: