הרצאות, הדרכות, סדנאות בזום
לפעמים כל מה שצריך או מה שרוצים זאת הרצאה או סדנה בנושא ספציפי, ארגונים שחסר להם רק "זה" או שמעוניינים להעשיר את מנהליהם בנושא או סוגיה ניהולית ספציפית. בעת הזאת שינסנו מותניים והפכנו חלק גדול מהתכנים וכלי הניהול שלנו לכאלה שניתן לבצעם בסדנה או הדרכה מרחוק (בזום) כמו גם מקרוב (פרונטלי). הסדנאות וההרצאות יכולות להיות מותאמות לקהל היעד. בתקופה האחרונה ביצענו סדנאות והרצאות רבות מרחוק וממשובי הלקוחות נראה שהן היו אפקטיביות ויעילות כמו הסדנאות הפרונטליות (נודה מראש שאנו נהנים יותר מהסדנה בעולם הממשי על פני הדיגיטלי).
פשוט להזמין את ההרצאה או הסדנה שמתאימה לארגונך:
שיטת אימ לניהול מכירות
הרצאות וסדנאות למנהלי ואנשי מכירות על שיטת שלושת השלבים, טיפול והסרת התנגדויות, הפיכת תלונה למכירה, עקרון ההחרגה ועוד מכלי השיטה.
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןניהול עצמי וניהול זמן
סדנה על ניהול עצמי שבשגגה נקרא ניהול זמן, סדרי עדיפויות, תכנון מקדים, התמודדות עם הבלתי מתוכנן, גזלני זמן, ההבדל שבין אפקטיביות ליעילות ועוד.
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןניהול משברים
פיתוח חוסן ודרכים להתמודדות עם משברים ארגוניים וחוץ ארגוניים, רתימה וקבלת החלטות.
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןשיטת התבחינים לאיתור והכשרה
הרצאה על שיטת התבחינים לאיתור גיוס והכשרה לארגונים. כיצד ניתן לאתר את המתאימים ביותר על פי ערכי החברה והגדרות התפקיד? שימוש מושכל בעיבוד המידע שהתקבל בתהליכי האיתור והגיוס בכדי לבנות מסלול כניסה לתפקיד ייעודי שיקטין את הפערים שהתגלו ויבטיח את הצלחת הליך הגיוס עד לתום שנת העבודה הראשונה. כיצד שיטת התבחינים מאפשרת את המשך שימורו ופיתוחו האישי של המועמד כשהוא כבר "ותיק" בחברה?
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןשלושת עקרונות הניהול
הרצאה על שלושת עקרונות הניהול המרכזיים לניהול בעולם העבודה החדש: ניהול לאור המטרה, ניהול באחריות וניהול לתחושת מסוגלות עצמית גבוהה. אלה הם עקרונות הבסיס בגישת הניהול של שיטת אימ ואנו משוכנעים שכל מנהל שיפעל לאורם, יפיק את המרב מצוותו ואנשיו ובצורה בריאה וחיובית.
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןמנטור לא מה שחשבת
על תהליכי מנטורינג ארגוניים, היכולת של ארגון להפיק ממנהליו ועובדיו תלוי גם במערכי חניכה ואימון, מקצועיים ואישיים. מנהלים ועובדים יכולים להביא לצמיחה ושיפור בארגון בתהליכי מנטורינג ממוסדים ונכונים. אוניברסיטת בן גוריון בנגב ואוניברסיטת בר-אילן בחרו באימ הדרכות להקמה ומיסוד של תהליכי המנטורינג שלהם
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןלחדשנות שלי 3 פינות
האם אפשר לייצר מרחב ארגוני לחדשנות? כיצד יוצרים תשתית ארגונית שתעודד ותאפשר יוזמה וחשיבה מקורית?
זאת יכולה להיות הרצאה של 45 דקות או סדנה של כמה שעות שתייצר את המרחב הארגוני שלך לחדשנות.
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןניהול ע"פ ערכים בשיטת אימ
מהו ניהול על פי ערכים? מהם שלושת עקרונות הניהול שמאפשרים את יצירתה של תשתית ארגונית לשיפור ביצועים?
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןניהול מרחוק ולהרגיש קרוב
על ניהול, מדידה והערכה מרחוק שעדין מרגיש קרוב. על התמודדות עם השינוי של ניהול לספרית הקורונה, על בקרה ומדידה מרחוק, גיבוש ומחוברות, על האישי והמקצועי, הבית והארגון, על תפקידו של המנהל בעידן הזה.
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןשיחת אימ.פקט לשיפור ביצועים
סדנת מנהלים על אחד מהכלים הניהוליים המשפיעים ביותר של שיטת אימ, שיחת אימ.פקט, על ניהול לפי יעדים (OKR) ממקום פנימי ואמיתי.
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןשפת הגוף בניהול
הרצאה על שפת גוף ולשון פנים של לקוחות, עובדים ומנהלים.
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןמנהיגות וניהול ועולם החי
על מנהיגות וניהול עם דוגמאות מהנהגה מעולם בעלי החיים.
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןשיטת אימ אותיות וצבעים
הרצאה וסדנה על תבניות החשיבה שמהוות את הבסיס לשיטת אימ, כיצד אנחנו משפיעים? איך משכנעים? מהו אותו הקסם שמאפשר למנהלים או לאנשי מכירות לגרום לאחרים לעשות כפי שהם חושבים שנכון לעשות?
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןהיזון חוזר ומשוב
סדנה והדרכה על משוב מקרוב ומרחוק, משוב תקופתי ומשוב מיידי, משוב או היזון חוזר מתמשך. כיצד הופכים את המשוב לכלי חיובי ביצירת שינוי ושיפור אצל עובדים ומנהלים?
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןמסוגלות עצמית ומוטיבציה
כיצד מייצרים ומגבירים מוטיבציה? איך בונים יכולת ואמונה עצמית אצל אחרים? הרצאה שמשלבת בין דוגמאות מהחיים בעולם העסקי והארגוני לבין החיים בבית. בשתי "הזירות" ניתן להגביר, לחזק ולעודד, יש הברה מן המשותף.
להצעת מחיר לסדנה
לחץ כאןלהצעת מחיר לסדנה ניתן להשאיר פרטים:
לקוחותינו במשפט אחד:
"...תודה על הרצאה מרתקת על יצירת תשתית ארגונית שיטתית ותומכת להעלאת רעיונות למוצרים ושירותים חדשים. ההרצאה חשפה את הסטודנטים לדרכי עבודה חדשניות, לשפה ארגונית חדשה וכלי עבודה יישומיים המחזקים את המוטיבציה של העובדים לתרום לחדשנות בארגון. ההרצאה היתה סוחפת, והדגימה עד כמה בניה שיטתית וארוכת טווח של תהליכים וערכים ארגוניים יכולה להוביל למהלכים מנצחים, פשוטים ומפתיעים. תודה רבה ומיוחדת גם על העניין, המעורבות ומגוון הדוגמאות העשיר שהצגת לסטודנטים וכמובן תודה רבה על הקשב ותשומת הלב במענה לכל השאלות שעלו מצד הסטודנטים. הסטודנטים יצאו נפעמים מההרצאה והודו על ההזדמנות לשמוע אותך! אנו מצפים בשמחה להמשיך ולארח אותך שוב בשנים הבאות.
" הגעתי סקפטי לחלוטין בנוגע לקורס וגם לגבי היכולות שלי לגבי התרומה שלי בכל הקשור למה שהועבר ונדרש מאיתנו... לאט לאט מסדנה לסדנה הבנתי שלא כך הדבר... נושאים רבים מועברים בסדנאות אך הצורה שהוצגת את הדברים גרמה לי לחשוב אחרת בכל נושא ונושא... גורמת לאנשים להיפתח ולחשוב בצורה אחרת וזו הייחודיות... הזוית השונה... פתאום נראית כל כך פשוטה והגיונית שלפעמים מפתיעה אותנו למה לא חשבנו על כך קודם לכן. גרמת לי להסתכל על דברים בצורה שונה והכי חשוב להאמין שלא הכל מסובך ובמחשבה נכונה הפתרון הפשוט הגיוני. פתחת לי צוהר להביט בכל הקשור לאסטרטגיות והתמודדות במצבים שונים... נתראה בסדנאות הבאות."
מייק שקדמנהל פרויקטים בעולם המיכשור הרפואי
"הסדנה כללה את עקרונות הניהול, טכניקת שלושת השלבים ומודל מעש"ה להגברת המוטיבציה ע"י מנהלים... הסדנה מעניינת, הומוריסטית תוך שיתוף המנהלים והצליחה לפתוח את הראש לכולנו ולגרות אותנו לעוד. זה נתן לנו הזדמנות לבחון איפה אנחנו עומדים היום ולאן אפשר להגיע."
"כאחת שעברה סדנאות למכביר, אין ספק שהסדנה שעברתי אצל אהד גרמה לי לשנות כמה הרגלים אותם רכשתי עם השנים. גישה שונה לקהל הלקוחות והתנהגות מתאימה לכל לקוח. לי באופן אישי עזרה הסדנה להיפתח ללקוחות ולהבין את צורכיהם, לפניה ללקוח ולהתאמת הצרכים שלו להעניק לו חופשה קצת אחרת."
, "אהד היקר, ההדרכות שלך מומלצות בחום, הדרכת חובה לאנשי מכירות!".
לילך גוטמןיועצת מכירות בחברת אסתטיקה רפואית
"סדנת מכירות מומלצת בחום. מאתגרת ומעשירה את העובד בכלים חדשים אשר מיושמים בשטח. אהד מעביר את הסדנה בדרך מקצועית ומיוחדת, שלא שוכחים."
אהד איש מיוחד, הצלחתי לרכוש בסדנה כלים ממשיים להגדיל את מכירותיי – מומלץ בחום לאנשים המעוניינים למכור את המוצר המורכב ביותר אומנות."
אורית עוזאליאומנית ותקליטנית
, "מומלץ ביותר, אני חייבת לשתף אתכם בחוויה שאני חוויתי בהדרכות של חברת אי"מ הדרכות. עוד לפני המפגש עם חברת אי"מ עברתי לא מעט הדרכות בנושא מכירות. רק שברוב הפעמים ההדרכות אלו לא "הניבו פירות". בכל פעם יצאתי עם סיסמאות מכירתיות, רק חבל, שהיה פער גדול בין הרצוי למצוי. למפגש הראשון עם חברת אי"מ הדרכות בהדרכתו של אהד גניאל הגעתי סקפטית ואף שיתפתי את אהד בתחושותיי, שאינני מאמינה בשילוב מכירות במוקד שעיקר תפקידו הוא: מתן שירות. אקצר ואומר שלמרות זאת אהד לימד אותי שאפשר אחרת. וזאת בזכות הכלים הרבים והליווי הצמוד אשר מקבלים בסדנה. למרות שאינני עובדת בחברה זו מזה כשנתיים, אני עדין מיישמת את הכלים למדתי בקורס בתחום אחר וזוכה להצלחות."