הדרכות, סדנאות ומפגשי הנחיה הם חלק מרכזי בתהליכים המבוצעים ע"י אי"מ הדרכות בארגונים ובחברות בהן היא פועלת. חשוב להדגיש שהדרכה, טובה ככל שתהייה אינה פתרון אלא מהווה מרכיב (איכותי וחשוב) בתהליך. בכדי להטמיע שינויים חיוניים חובה לפעול ברמת הארגון או החברה עם כלים מעולם הפיתוח הארגוני והליווי העסקי.

לאי"מ הדרכות מגוון רחב של הדרכות, סדנאות והרצאות, המותאמות לשפתו של הלקוח (חברה, ארגון עסק) ומגיעות מתוך עולם התוכן והסביבה הארגונית – עסקית שלו. באי"מ הדרכות לא מאמינים שמי שמכר 12 שנים שואבי אבק קירבי מדלת לדלת יכול להגיע ולהדריך חברת תיווך שעוסקת בדירות יוקרה או רשת מרפאות פרטיות. לכן במרבית המקרים מבוצע אבחון ראשוני לפני ביצוע ההדרכה או הסדנה כדי להתאים את התפיסות, הרעיונות והשיטה לעולמו של הלקוח, לאתגרים ולהזדמנויות האמיתיות.

ההדרכות והסדנאות באי"מ הדרכות עוברות התאמה לקהל היעד: העובדים שבאים במגע עם הלקוח (אנשי שירות ואנשי מכירות), הדרג הניהולי, וההנהלה הבכירה.

יש הדרכות וסדנאות של מפגש אחד ועד לתוכנית הכשרת מדריכי שיטת אי"מ, שהינה תוכנית של 60 שעות מלאות.

תחומי ההדרכה:

מכירות וניהול מכירות:

  • שיטת אי"מ
  • ניהול מו"מ
  • טיפול בהתנגדויות
  • שכנוע בניהול ובמכירות
  • איכות השירות
  • שיפור מיומנויות מכירה
  • שפת גוף במכירות
  • תבניות חשיבה והשפעה – מעולם מדעי המוח
  • תקשורת בין אישית
  • כלים לניהול מכירות
  • מוקדי שירות ומכירה – טלמיטינג וטלמרקטינג
  • ועוד.

ניהול ומנהיגות:

  • פיתוח מנהלים
  • חדשנות ומוטיבציה בניהול,
  • הנעת והנאת עובדים
  • שפת גוף בניהול
  • שיטת אי"מ בניהול
  • שיפור מיומנויות ניהוליות
  • עמידה מול קהל ופרזנטציה – "PowerPoint: I don’t need Power To Make my Point"
  • פיתוח צוותי עבודה ופיתוח צוות מנהלים
  • ניהול זמן וניהול עצמי
  • גיוס ומיון עובדים
  • מנהיגות והניהול
  • הערכת עובדים
  • הערכה ומדידה לשיפור
  • ניהול ע"פ יעדים
  • תקשורת בין אישית
  • ועוד.

קורסים:

  • הכשרת מנהלי מכירות
  • הכשרת מדריכי שיטת אי"מ.

"תכנן מעשיך מראש. לא ירד גשם כשנוח בנה את התיבה" (ד.א. ימב"א).

למאמרים בנושא הדרכות וסדנאות – לחצו כאן.