רביד פיטר מעצבת גרפית
רביד פיטר נשואה לליאור ואימא גאה לאיתי, אלה ומאיה. רביד היא מעצבת גרפית וותיקה ומוערכת, רביד למדה פרסום, שיווק ויחסי ציבור אצל גדעון רייכר. לימודיה האקדמאים היו לתואר ראשון בפיסוכלוגיה וחינוך במכללת רמת גן. כבר בתיכון גילתה את עולם הדמיון וסיימה במגמת עיצוב אופנה ועיצוב גרפי.
רביד חובבת מיסטיקה ולמדה נומורולוגיה וטארוט ואף העבירה סדנאות במפגשי חברה ונשים, ערבי רווקות וכנסים.
את דרכה באי"מ הדרכות החלה בשנת 2012 והיום היא מספקת את מלוא סל השירותים הקשורים ליצירת שפה שיווקית לציבור לקוחותינו.
2011 ועד היום – רביד בעלת סטודיו לעיצוב.
2009-2010 – מעצבת גרפית ב"פרסום שניידרמן".
1999-2009 – טראפיק ומנהלת סטודיו ב"פרסום שלמור אבנון עמיחי" בתפקידה זה יזמה ופעלה מול לקוחות וגורמי פנים ארגוניים, העבודה הייתה משלב ההצגה מול הלקוח ועד לביצוע וייצור בפועל של חומרי השפה השיווקית: מודעות, שלטי חוצות, Btl, עלונים, לוחות שנה, מנשרים ופליירים ועוד.
1996-1999 – מנהלת סטודיו ב"פרסום דחף אחד", ניהול צוות העובדים, הובלת צוותי חשיבה וסיעור מוחות ועוד.
1991-1996 – מעצבת גרפית בחברת מהנדסי תעשיה וניהול "מרטנס הומפן", עבודה שכללה מצגות, חוברות, תרשימים מורכבים לבחינת מה"ט, תערוכות וכל מה שקשור לפרופיל החברה.
במסגרת שירותה הצבאי שירתה רביד פיטר כשרטטת בחיל הים הישראלי.
- עבודה על MAC / PC
- שליטה מלאה בתוכנות: אינדיזיין, אילוסטרייטור, Photoshop, cs5, Freehand וכל היישומים של PC.
- הפקות קדם ודפוס.
- הפקות בתחומי השיווק והמכירות.
- הפקות בתחומי האירועים, כנסים ועוד.
יש להבדיל בין מי שמעצב את העולם הנתון ובין מי שאך ממשש בו באיזמלו / מיכה יוסף ברדיצ'בסקי
חברת טקסטיל המתמחה בתחום ה"ללא תפר"
לאחר האפיון שבוצע עם הלקוח, הבנו שקהל היד הוא הקהל המקצועי, למדנו שיש שני מאפיינים שכל גורם מקצועי מזהה מיד שמדובר בעולם ה"ללא תפר" וזה סימון קווים מקוטעים מסביב לגזרה וסימון מידות באמצעות חץ לשני כיוונים. ליבת הפעילות של החברה הוא בתחום הביגוד התחתון. בנוסף הייתה חשיבות לעובדה שמדובר בטכנולוגיה וחשיבה ישראלית והיה רצון ששמה של החברה יהיה חלק מהסמליל (לוגו).
אחד הדגשים היה שכל מי שיראה את הלוגו יבין מיד שמדובר בחברה שעוסקת בעולם הללא תפר ושיש לה פתרונות יצירתיים וטכנולוגיה ייחודית.
שם החברה משולב כחלק מהלוגו, האות "אי" האנגלית מייצגת את ישראל ומרכזיותה בחברה, המרכיבים הויזואלים של הגזרה והמידות מבטיחות את ההבנה של הקהל המקצועי בדבר ליבת הפעילות והמומחיות. הסלוגן שנבחר מציג את ההתאמה האישית ומענה רחב באמצעות פתרונות וכמובן חשיבה פורצת דרך.
מרפאת שיניים משפחתית
עם סיום האפיון הבנו שמדובר במרפאה וותיקה ביותר, חלק גדול מהמתרפאים בה הגיעו אליה כשבקעו שיניהם הראשונות. המרפאה מטפלת בילדים ונוער ובמבוגרים. למרפאה יש רופא שיניים בעל מומחיות בטיפול בילדים והוא מהווה את ליבת הפעילות, הרופאים האחרים ושאר השירותים מנוהלים על ידו כמנצח על תזמורת. כל מי שמגיע למרפאה מגיע בשל שמו של הרופא. לכן הייתה חשיבות ליצור סמליל (לוגו) המתבסס על שמו של הרופא. שני דגשים חשובים התקבלו. הדגש הראשון היה שאין שום רצון שיופיע בלוגו משהו שקשור לעולם השיניים והפה. הדגש השני היה שהתחביב של הרופא הוא רכיבה על אופניים, הוא מייסד של קבוצת רכיבה וותיקה וידועה ומרבית המתרפאים מכירים בפעילות זאת. לכן היה חשוב שהדבר יעבור גם בשפה השיווקית.
הלוגו עוצב מראשי התיבות של שמו של הרופא, כדי שיהיה ברור נוספו ראשי התיבות של המקצוע. האות "ווי" האנגלית השתלבה בדמות ש"רוכבת" על עיגול. חלק מהמתרפאים רואים בכך את הטיפול המיוחד לילדים ונוער וחלק רואים רוכב אופניים שמח שמרים ידיים. הצבע הירוק נבחר בשל קרבתו לעולם הכירורגיה (כיוון שזאת אחת מהפרוצדורות שמבוצעות במרפאה) שני הצבעים בוהקים כחלק מתפיסת הטיפול בילדים, הלוגו נקי. הסלוגן שנבחר מורכב משם החברה ומהאמירה הכי מתאימה למרפאה שמטפלת בילדים, נוער ומבוגרים – במשפחות, להיות בידיים טובות.
סמליל (לוגו) למושב בארותיים
בארותיים מושב בעמק חפר הוא מושב עובדים סמוך לנחל אלכסנדר שנוסד בשנת 1949. לפני שנה ראש המועצה החליט שצריך למתג אותו מחדש בשל השינוי בהרכב האוכלוסייה והגעתן של משפחות צעירות עם ילדים למושב. כיום מתגוררים בו כ-1,000 תושבים.
מקור שמו של המושב הוא מאזור ביר בורין בו היו חורבות של בארות מים עתיקות לכן בעיצוב הלוגו היה דגש להציג באופן מוחשי וציורי את שתי הבארות. הוחלט להדגיש את הצבעים השולטים, במיוחד בירוק כי המושב משתייך לתנועת המושבים ולכל חבר במושב כ-25 דונמים המשמשים לחקלאות.
icb
חברת icb היא חברה חדשה המתמחה בתמ”א 38 ובכל מה שקשור לתהליכי פינוי בינוי והתחדשות עירונית. לחברה פרויקטים רבים בהרצליה ובסביבתה. מגוון הנכסים של החברה מתאימים לקהל הרחב החל ממשפחות צעירות ועד למשפחות אמידות ומבוססות. דירות ארבעה חדרים כמו גם דירות גג יוקרתיות המאובזרות בסטנדרט הגבוה ביותר.
בעיצוב השפה השיווקית הוחלט להשתמש בצבע שישדר עוצמה ויוקרה, הצבע שנבחר הוא זהב 18 קראט, בנוסף שולבו הצבעים לבן ואפור המסמלים קו נקי ושגרה. הרקע השחור מתמזג עם הצבעים שנבחרו ומבליט אותם.
קבוצת סהר
קבוצת סהר הוקמה על ידי עו”ד סנדרוסי, המתמחה בנדל”ן והקים קבוצת רכישה לקרקעות בתל יצחק. בשפה השיווקית הושם דגש על שילום ויזואלי של שם הקבוצה כסמליל (לוגו) שלה. שם החברה מוגש בצבע ירוק המאפיין את הירוק הרב שיש באזור פעילות הקבוצה, היכן שנרכשו הקרקעות, ובשל הקונוטציה של איכות הסביבה. הסמליל עוצב כשני סהרונים שמייצרים תנועה תדירה. הצבע שנבחר הוא כחול בהיר שפונה לכיוון הירוק המציג את הבניה של החברה. הסמליל מוצג עם עומק כדי לתת לו מימד נוסף. כך שהשם הוא ירוק ומחובר לקרקעות והסמליל הוא כחול-ירוק וקשור לבניה לגובה.
עזרה 2
השפה השיווקית של "עזרה 2" נוצרה בשל העלאתו של אתר ששם לו למטרה לקדם אחווה וערבות הדדית. בתהליך האבחון סופר לנו שמחקרים מדעיים רבים מראים שאנשים שעוזרים ונעזרים, תורמים ונתרמים, פעילים יותר פיזית או מנטלית. לכן הוחלט להתבסס על הרעיון הזה, של שניים, דואלי, וממקום פנימי. הסמליל נבנה כשהספרה 2 מוצבת פעמים וכמראה, חיבור שיוצר לב. היה חשוב מאוד שמדובר באדם לאדם ולכן נבחרה דמות בצבע טורקיז שפושטת את ידיה בקבלה ומתוך רצון לעזור ולסייע. גם הצבעים נבחרו בקפידה, כחול נבחר לסמל מגע ותקשורת וירוק בשל הקונוטציה לריפוי ואחווה.