אורון לרנר

יועץ, מדריך ומנהל תהליכי אבחון באי"מ הדרכות. סטודנט לתואר שני בפסיכולוגיה ארגונית עם התמקדות ביצירתיות כתהליך מחשבה אנושי, בעל ניסיון וידע בהיבטים המחקריים של מכירה ושיווק, ובניתוח נתונים עסקיים – מספריים ואנושיים.

אורון לרנר

תחומי פעילות ושירותים

ניהול תהליכי אבחון, ייעוץ, ליווי והדרכה. אורון לרנר מרכז את שלבי האבחון הארגוני באי"מ הדרכות, החל מאיסוף החומרים והנתונים, דרך ראיונות אבחוניים, תצפיות ועד לניתוח ואינטגרציה בעבור דו"ח האבחון וההמלצות וכמובן למען תהליכי השינוי הדרושים לשיפור הביצועיים של הארגון או החברה.

אורון בונה את תמונת המצב של הפרויקטים השונים באמצעות כלים אבחוניים לכדי מציאות הקיימת וזאת מכמה זוויות ראיה שונות בארגון – היבט הכרחי לקביעת מתווה הייעוץ עם כל ארגון ובחינת דרכי מדידה והתייעלות להמשך, הן של הארגון והן של התהליך עצמו.

ידע וניסיון

עם סיום לימודיו באוניברסיטת חיפה, החליט אורון שאינו מעוניין להתמקד בתחום הפסיכולוגיה הארגונית אלא להתמקד בקידום תרבות שתיה אחראית ומורכבת בישראל – תחום שעניין אותו ועסק בו מאז שחרורו מצבא הקבע (קצין שריון). לימים, הפך אורון למרצה בתחום היצירתיות מטעם חברת Euro Wine Gate הצרפתית. הרצאותיו ברחבי העולם (ברלין, אמסטרדם, ברצלונה, בוסטון, שיקגו, סיאטל, וויקטוריה והונג קונג) היו לציבור מגוון של בעלי ברים, ברמנים ואנשי מקצוע מתחום חיי הלילה. בהרצאות ובסדנאות של אורון לרנר מוצגים הקשרים שבין המחקרים שמאחורי תחום היצירתיות אל הפרקטיקה היומיומית של תחום בו חייבים להמציא את עצמך מחדש בכל יום ויום. הדבר הביא את יצרניות האלכוהול להזמין אותו להרצות בתחום כדרך לקדם את מוצריהן. אורון לקח חלק במחקר שעסק בטכניקות שיווק ויעילותן, והוכיח כי הטרמה (תהליך רמיזת מותג Priming) מייצרת תוצאות עקביות ועוצמתיות יותר מאשר נראות (תהליך הצגת המותג), מחקר שזכה למימון גם אחרי פרסומו.

במהלך השנים, היה אורון חוד החנית בכל הנוגע להכנסת תוכן חדש ורמה מקצועית גבוהה יותר מהמקובל בתחום הברים על ידי קידום תחום הקוקטיילים ותרבות שתיה מורכבת ומתוחכמת יותר, בין באירועים פרטיים, בכתיבת מאמרים בנושא ופרסומם במגוון רחב של פלטפורמות ובין בהקמת ברים המתמחים בנושא. הראשון מבין הברים היה ה'אימפריאל' בתל אביב, שנשא על דגלו התמחות בקוקטיילים קלאסיים תוך הכנת כלל המרכיבים בבר, מרכיבים טריים, והימנעות מקניית מוצרים מעובדים.

אחרי כמעט שנתיים של ניהול המחקר והפיתוח מאחורי התחום, כולל שיטות התמחור, פיתוח התפריט וההכשרה המקצועית של הצוות שזכה לימים בכל כך הרבה שבחים החליט אורון לעזוב ולפתוח בר משלו – שישלב בין איכות המוצר הגבוהה ביותר שזמינה כיום לבין מחירים נגישים ואווירה מזמינה. שמו של בר הקוקטיילים היה Hide&Seek, שהפך להיות French 57 והינו בר שמצליח לחבר בין כלל המרכיבים האלה לכדי הנחלת תרבות חדשה בתחום שנחשב למקובע עד לפני כמה שנים.

אורון הצליח לשכלל את הרעיונות שעוסקים בהטרמה ולהפעילם למען ציבור הלקוחות באי"מ הדרכות.

אורון משמש היום כמנהל תחום האבחון באי"מ הדרכות, יועץ ומדריך שיטת אי"מ וכמובן כיועץ מומחה בתחום הברים.

משולחנו של אורון לרנר: