שם: אגאדיר רשת מסעדות המבורגר

תחום: מסעדה, בר ומשלוחים – אגאדיר היא רשת מסעדות המבורגר (בר בורגר) הראשונה בישראל

זמן עבודה: שנת 2012

אגאדיר

תיאור:

רשת אגאדיר פרוסה גאוגרפית בישראל, החל מאגאדיר אילת ועד אגאדיר חיפה. במרכז הארץ יש סניפים של רשת אגאדיר בראשון לציון, הרצליה והוד השרון. בתל אביב יש מספר סניפים אגאדיר בנחלה, אגאדיר הוטל, אגאדיר אמבסי ועוד.

לרשת אגאדיר מחלקת משלוחים פנימית של החברה שאמונה על כל תחום ההזמנות הטלפוניות וההזמנות מאתר האינטרנט.

רשת אגאדיר מתמחה בהמבורגרים אולם בתפריט יש מגוון עשיר ביותר של תוספות לצד ההמבורגר ומעליו. במקביל יש מבחר מנות ראשונות וכמובן קינוחים. כדי ללוות את הארוחה בכל מסעדה ברשת יש בר אלכוהול ויין וברמנים שמסייעים למתלבטים.

הצלחות החברה:

רשת אגאדיר שכרה את שירותי אי"מ הדרכות בכדי לבצע סדרת סדנאות לפיתוח מנהלים. המטרה המרכזית של המטה הניהולי ברשת אגאדיר הייתה לחזק ולפתח את ציבור המנהלים של המסעדות ולחברם לתוצאה העסקית הסופית עליה הם אמונים. למשל הקטנת תחלופת העובדים שהינה פועל יוצא של יחסי אנוש בין מנהלים לעובדים בחלק גדול מהמקרים, הגברת הבקרה והשיפור העצמי של כל מנהל ביחס לעצמו ועוד. כל המטרות והיעדים מכוונים בהלימה מלאה לחזון הרשת: לתת שירות איכותי, מקצועי ואדיב לציבור הלקוחות שלה.

החשיבות בפרויקט כזה היא בבניית מפגשי סדנה לפיתוח צוות מנהלים שתדבר בשפתם של המנהלים, שהמקרים והדוגמאות יהיו מ"השטח", שהמנהלים יראו וירגישו שהכל באמת קשור בהם ובשירותים והמוצרים הספציפיים שלהם. לכן ביצענו אבחון ארגוני לרמת הדרג הניהולי. כל המנהלים מילאו מספר שאלונים שמסייעים לנו להכיר את הרשת עצמה, את המסעדה הספציפית ואת פועלו ותפיסתו של המנהל שמילא את השאלון. ביצענו מספר ראיונות הן עם בכירים ברשת ומנהלי מסעדות והן עם עובדים זוטרים מכל המחלקות וזאת כדי ללמוד עוד על הארגון. כמובן שהפעלנו לקוחות סמויים כדי לגלות נקודות חולשה והזדמנויות לשיפור וכדי ליצור סימולציות שיהיו קרובות למציאות שהמנהל חווה בעבודתו השוטפת.

במפגשים לפיתוח מנהלים הועברו התכנים הבאים וזאת כמובן מתן ליווי וייעוץ ארגוני למנהלים במקביל ובאופן אישי:

במפגש הראשון המטרה הייתה לייצר תשתית לשינוי ארגוני. זאת כיוון שהמטרה של רשת אגאדיר הייתה לבצע שינוי חיוני בהתנהלות המנהל, באופן ניהולו את הצוות, בהתנהגותו וביחסו לעובד, לרכוש וכל זה כדי שהשירות והמוצרים ללקוח יהיו הטובים ביותר.

  • שינוי וכישלון
  • מהי הצלחה
  • שפת גוף למנהלים – חשיפה למידע לא מילולי, מימיקה, קול, שפת גוף, דליפות מידע ועוד
  • מונחים חשובים להשפעה על תת המודע – אמיגדלה, תבניות חשיבה, יכולות וורבליות ועוד
  • תקשורת בין אישית
  • מי הוא הלקוח באמת?
  • מוטיבציה בארגון – ניפוץ מיתוס התגמולים
  • שכנוע וניהול
  • פיתוח חדשנות ויצירתיות
  • ניהול משא ומתן (ניהול מו"מ)
  • מכירה אינה שירות – הבדלים בטרמינולוגיה וביישום בשטח
  • תורת שלושת השלבים – שיטת אי"מ
  • מה אנחנו מוכרים ומה הלקוח מחפש ?
  • השפעות חיוביות על תת המודע
  • סימולציות מורכבות
  • דוגמאות מהחיים
מכתב המלצה מרשת אגאדיר
מכתב המלצה מרשת אגאדיר