שם: מרי נעליים

תחום: אופנה

זמן עבודה: 2015 ועד היום

תיאור:

 מרי נעליים הינה אחת החברות המובילות בשוק הנעליים בישראל. מרי נעליים נוסדה בשנת 1990 והפכה להיות מובילת אופנה בישראל. היום מרי נעליים הינה רשת חנויות ישראלית שליבת פעילותה היא בתחום אופנת ההנעלה ומצורים משיקים כמו תיקים, ארנקים, תכשיטים ועוד אביזרי אופנה. בחנויות מרי נעליים תמצאו את המותגים והמעצבים הטובים ביותר בעולם.

לרשת מרי נעליים יש חנות בת שלוש קומות בכיכר המדינה בתל אביב, חנות במרכזי האופנה בישראל כמו קניון רמת אביב, קניון ארנה, ברחוב האייל בירושלים, בסביון ובמרכז שוסטר. בין מגוון המותגים תוכלו למצוא את פורה לופז, פרי לאנס, פוליני, רוברט קלז'רי, מארק ג'קוב, גידו סגאריליה, פאביו רוסקוני, ויסיני, רוברטו בוטיצ'לי, רושאס, סזאר פאצ'וטי, מוסקינו, אלבנו, גיזפה זאנוטי ועוד.

מרי נעלים פאצ'וטי

הצלחות החברה:

מרי נעלים שכרה את אי"מ הדרכות בכדי לבצע תהליך שינוי ארגוני לשיפור ביצועים מרמת השיווק, דרך השירות ועד למכירה. פותח עבור הארגון מודל תגמול הישגי שמאפשר מדידה והערכה לשיפור אישי, עקבי ושיטתי. התקיימה סדרה של מפגשים שעסקו בתודעת שירות ובשיפור מכירות ובמסגרת זאת פותחה "חווית מדידה" ייחודית לחנויות של מרי נעלים, גובשה תפיסה של חוויה אישית בחנויות המותג מרי נעלים שבו הקשר הוא ישיר, חם ועוטף. כל עובדת ברשת מעניקה את כרטיס הביקור האישי שלה לציבור לקוחותיה.