דוד להב
מנהל מחקר שיווק ושירות ויועץ ארגוני. לדוד התמחות בליווי תהליכים הקשורים לעולמות השירות והמכירה בדגש על "חווית הלקוח" ו"חווית משתמש" (Costumer Experience & User experience). תעודת יועץ ארגוני של אונ' בר-אילן, בעל תואר B.A בפסיכולוגיה וחינוך ובעל תעודת מדריך ומטמיע של מערכות ERP-SAP של הטכניון.
תחומי פעילות ושירותים
כל ארגון הרוצה לבצע תהליך משמעותי נדרש לבצע תהליך של איסוף מידע: רק לאחר שהארגון מבין מהי התמונה האמיתית ומחליט על מטרותיו ניתן לעבור לתהליך שיוביל לשינוי. דוד מתמחה בשימוש בכלי מדידה ובקרה על מנת לנתח ולאבחן את נקודת האפס. הוא עושה שימוש במחקר כמותי ואיכותני ולאחר מכן ממליץ על הדרך להשיג את היעדים. הטמעת התהליך היא חלק בלתי נפרד.
ידע וניסיון
לאחר סיום לימודי ה-B.A. בשנת 2005, באוניברסיטה ניהל דוד מוקד סקרים של חברת יעוץ ארגוני בישראל. הוא המשיך ללימודי תעודה לייעוץ ארגוני של אונ' בר-אילן (2008). ההכרה בכך שהיועצים בארגון מסייעים בתהליכים משמעותיים גרמה לו לרצות להוביל שינוי בעצמו. דוד החליט לעבור למכון מחקר המלווה ארגונים להצלחה עסקית תוך מיקוד בעולמות השירות והמכירות. ההתמחות שלו היא בניהול מחקרים וייעוץ ארגוני והוא מכיר לעומק את ענף הרכב. בשנים האחרונות עבד עם מרבית חברות הרכב בישראל (הן יבואנים והן חברות ליסינג והשכרה). ניסיונו האישי הוביל אותו לרצות לשפר ארגונים הלוקים בשירות ללקוחותיהם ו/או מעסיקים מנהלים ואנשי מכירות בינוניים. כך, בעוד שחברות מסוימות משקיעות כספים אדירים בשיווק, הלקוחות נתקלים בעובדים שאינם מחויבים ואינם רוצים או יודעים כיצד לתת שירות מעבר למצופה. במהלך שבע שנים, ניהל דוד עשרות לקוחות וניסה לא רק להציג להם תמונת מראה על תפקודם אלא גם לעזור ולחנוך מנהלים ועובדים ביישום של תהליכים חוצי ארגון. במהלך לימודיו ואחרי שהוסמך למדריך ומטמיע של מערכות ERP-SAP (בשנת 2011) שימש כמתרגל בקורס ועסק בפיתוח מערכי הדרכה והנחיית סדנאות של מיומנויות רכות (סגנונות תקשורת, טיפול בהתנגדויות, מו"מ ועוד). חשוב לציין שדוד גם רכש ניסיון ניהולי במספר משרות:
- מנהל הדרכה ופרויקטים במכון מחקר.
- מנהל מוקד סקרים (שמנה עשרות עובדים) בחברת ייעוץ.
- מנהל אזור ברשת קמעונאית (ניהול 7 חנויות וצוות של כמה עשרות עובדים).