שם: eCe  אי סי אי (eCe-Group)

תחום: חברת שירותי חוויית לקוח וביקורות לקוח סמוי

זמן עבודה: שנת 2012 ועד היום.

ece-group

תיאור:

חברת אי סי אי eCe הינה חברה המספקת שירותי שיפור חוויית לקוח. מדובר בחברה שבאמצעות מספר כלים ניהוליים מספקת תשתית ארגונית לשיפור השירות או כפי שקוראים לכך בחברה: חווית הלקוח. לחברה מספר שירותים: ביקורות חוויית לקוח (באמצעות מערך בקרים מיוחד דוגמים באופן אקראי או מתוכנן את נקודות השירות והמכירה של הלקוח, אותם לקוחות סמויים מפיקים דו"ח ביקורת, שמעובד ע"י עורכי התוכן והיועצים של eCe ונשלח ללקוח), מערך של הדרכות וסדנאות שמסייעות בהטמעת השינויים שבעקבות הביקורות, סקר שביעות רצון לקוחות אמת שמציג תמונת מצב עדכנית ומיידית של הלקוחות של הלקוח ועוד. חשוב לציין שכל השירותים מושתתים על מערכת חכמה ונגישה באמצעות האינטרנט וזאת על פי ההרשאות שנקבעו על ידי הלקוח. המערכת החכמה יודעת לא רק לקבל את הנתונים מהבקרים ולהציגם ללקוח אלא גם לבקר את כל המסלול ולוודא עריכה וייעוץ על כל דו"ח ואף יכולה ל"פמפם" את הדרוש שינוי למנהלים בנקודות השירות והמכירה של הלקוח באמצעות דוא"ל ישיר והודעות SMS מיידיות.

הצלחות החברה:

חברת eCe אי סי אי, שכרה את אי"מ הדרכות עוד כשהרעיון היה בחיתוליו. המטרה הייתה לבצע ייעוץ עסקי-ארגוני להקמת עסק חדש בסביבה תחרותית רוויה. במהלך העבודה הותוותה תוכנית סדורה וברורה להתקדמות שהכילה: בניית חזון מטרות ויעדים, תוכנית עסקית, אסטרטגיה שיווקית ואף מהלכים טקטיים שיווקיים, מותג ומיתוג. ייעוץ בהקמת המערכת החכמה, העיצוב הגרפי וכמובן כל החלק של הפיתוח הארגוני כמו הגדרות תפקיד, ממשקי עבודה, תהליכי עבודה, מערך בקרה ולימוד פנים ארגוני, הסכמים, הצעות מחיר ועוד.

הוכנסו נהלים ונורמות עבודה כדי להפוך את כל תהליכי העבודה והעובדים לפעולות שניתן למדוד הן כמותית והן איכותית וזאת כדי שניתן יהיה לשפר באופן קבוע.

ניתן ייעוץ ארגוני ועסקי ליזמי החברה ולמנהלים שלה ואף אימון מנהלים. בוצע מיתוג בכל הארטיפקטים של החברה והתאמתם לעולם השיווק המתקדם של היום. בתחילת התהליך בוצעו מהלכים לגיבוש אסטרטגיה ארגונית, ניהול ביצועים וכמובן בניית אסטרטגיית מכירות לשוק דינאמי ותחרותי.

בזמן מאוד קצר הפך רעיון אחד לחברה עם סל שירותים מגוון ובהתאמה אישית לציבור לקוחותיה ויכולת אמיתית לשנות ולשפר את חווית הלקוח אצל לקוחותיה.