ניהול מכירות: ענף הרכב בישראל

כיצד המגע הראשוני יכול באמת להשפיע?

למען מי שפספס ולמשתתפים של הוובינר ב-ZOOM וב-Facebook Live שביקשו את הסרטון העלנו אותו גם כאן…

תודה רבה על השתתפותך

הוובינר יתקיים

18/05/2020 יום שני 

18:00-19:00

לקבלת קישור וסיסמה פשוט לשלוח דוא"ל

מנחה: דוד להב, מנהל המחקר באימ הדרכות

מרצה אורח: אסף בר-שי, אנליסט, תוכן וצילום בענף הרכב

וובינר מכירות רכב בישראל

על מה נדבר?

ברבעון האחרון של 2019 דגמנו את נקודות המגע הראשוניות של יבואני הרכב בישראל:

אתר המותג

מענה טלפוני

פגישה פרונטלית ונסיעת מבחן

חיזור Follow Up

הרעיון היה להעמיק את הידע שלנו באמצעות דגימה השוואתית של המותגים.

במפגש נציג את הממצאים, גם חלק מהתובנות וכמובן זמן לשאלות ותשובות…

שלושה משתתפים יוכלו לקבל פגישה אישית עם חשיפה של כל הממצאים של המותג שלהם וחשיבה משותפת על שיפורים כמעשה של "העברת הטוב". 

אסף בר-שי יוסיף ביצועיהן של חברות בינלאומיות על "מגע עם הלקוח בעידן הקורונה" 

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.