מאי 6, 2020 22:07 Ohad Ganiel ניהול מכירות: ענף הרכב בישראל כיצד המגע הראשוני יכול באמת להשפיע? למען מי שפספס ולמשתתפים של הוובינר ב-ZOOM וב-Facebook Live שביקשו את הסרטון העלנו אותו גם כאן…תודה רבה על השתתפותך הוובינר יתקיים18/05/2020 יום שני 18:00-19:00לקבלת קישור וסיסמה פשוט לשלוח דוא"למנחה: דוד להב, מנהל המחקר באימ הדרכותמרצה אורח: אסף בר-שי, אנליסט, תוכן וצילום בענף הרכב על מה נדבר? ברבעון האחרון של 2019 דגמנו את נקודות המגע הראשוניות של יבואני הרכב בישראל: אתר המותג מענה טלפוני פגישה פרונטלית ונסיעת מבחן חיזור Follow Up הרעיון היה להעמיק את הידע שלנו באמצעות דגימה השוואתית של המותגים.במפגש נציג את הממצאים, גם חלק מהתובנות וכמובן זמן לשאלות ותשובות…שלושה משתתפים יוכלו לקבל פגישה אישית עם חשיפה של כל הממצאים של המותג שלהם וחשיבה משותפת על שיפורים כמעשה של "העברת הטוב". אסף בר-שי יוסיף ביצועיהן של חברות בינלאומיות על "מגע עם הלקוח בעידן הקורונה" פשוט לכתוב לי שיתוף « הקודם השארת תגובה ביטול חייבים להתחבר כדי להגיב.