מכירות ענף הרכב בישראל - ניהול מכירות
כיצד המגע הראשוני יכול באמת להשפיע?
מכירות בענף הרכב בישראל – הוובינר – למען מי שפספס ולמשתתפים של הוובינר ב-ZOOM וב-Facebook Live שביקשו את הסרטון העלנו אותו גם כאן…
תודה רבה על השתתפותך
על מה נדבר?
ברבעון האחרון של 2019 דגמנו את נקודות המגע הראשוניות של יבואני הרכב בישראל:
אתר המותג
מענה טלפוני
פגישה פרונטלית ונסיעת מבחן
חיזור Follow Up
הרעיון היה להעמיק את הידע שלנו באמצעות דגימה השוואתית של המותגים.
במפגש נציג את הממצאים, גם חלק מהתובנות וכמובן זמן לשאלות ותשובות…
שלושה משתתפים יוכלו לקבל פגישה אישית עם חשיפה של כל הממצאים של המותג שלהם וחשיבה משותפת על שיפורים כמעשה של "העברת הטוב".
אסף בר-שי יוסיף ביצועיהן של חברות בינלאומיות על "מגע עם הלקוח בעידן הקורונה"
מומלץ לקרוא על הדרכות מכירה אפקטיביות.