תיאור
חברת ג'יסאפ הינה חברת ייעוץ מקצועי בתעשיית התרופות והמכשור הרפואי ומעניקה סל שירותים רחב ומקיף לבחרות ענק וחברות הזנק החל מהקמת המפעל, דרך האצת ושיפור תהליכי איכות, וולידציה, רגולציה ועוד. משלב הפיתוח ועד לשלב השיווק. לחברת ג'יסאפ שישה ערכים מרכזיים לאורם עובדים: מקצועיות, שותפות, אחריות, התלהבות, ניהול וכמובן אימפקט רב מערכתי. החברה מובילה תהליכי רגולציה, קליניקה, איכות וולידציה ובזכותה ניתן להגיע עם התרופה לחולה יותר מהר ועם מוצר איכותי יותר.
חברת ג'סאפ נוסדה בשנת 2009 על ידי ד"ר סיגלית אריאלי-פורטנוי. השירותים המרכזיים של החברה הם:
- ייעוץ רגולטורי
- שירותים הנדסיים
- שירותי איכות
- הדרכה ומבדקים
ייעוץ וליווי בתחומי האיכות בפארמה, קליניקה, ולידציה, רגולציה, תרפיה תאית, קאנביס, מיכשור רפואי ועוד.
ג'יסאפ, אימפקט רב מערכתי, מובילים בתהליכי איכות, רגולציה, קליניקה וולידציה.
החברה גדלה והתפתחה והיום מדובר בקבוצת חברות.
אס. אי. פארמה SE Pharma שעוסקת בוולידציה, כיול וניטור.
אלמונד קיו. אמ. אס. Almond QMS שהינה חברת תוכנה לניהול תהליכים בעולם המיכשור הרפואי והפארמה.
ג'י-סטדי Gstudy מרכז הידע שהוקם לאור חזון החברה וערכיה ולשם קידום הידע ושיפור המקצועיות של העובדים בתעשייה הרפואית במדינת ישראל, בדגש על תרבות של איכות.
הצלחות החברה
חברת ג'יסאפ פנתה לאי"מ הדרכות לביצוע תהליך שיפור ביצועים (מכירות, שיווק, תפוקה וניהול) ושיפור השירות וזאת באמצעות הטמעת שיטת אי"מ וגישתה הניהולית של השיטה לצד יישום והטמעה של ערכי חברת ג'יסאפ בשגרת העבודה והניהול של החברה. מדובר בתהליך פיתוח ארגוני-עסקי שמתחיל באבחון ארגוני וממשיך בתהליך שינוי ושיפור ובמסגרתו היכרות עם כלי ניהול של השיטה, תרגולם, הדרכות וסדנאות לחברה בכלל ותהליכי פיתוח מנהלים בפרט.
במסגרת זאת קיימת התייחסות ופעילות הן ברמת המשאב האנושי והכוונתו לשיאי הביצוע והן לארטיפקטים המרכיבים את זהות החברה מחתימת הדוא"ל ועד למסמך רשמי. מוטמעים בחברה מערכי מדידה והערכה לשם שיפור (מלפ"א), אלה כמובן מבוצעים באופן תדיר, שיטתי ועקבי. כלי הניהול המרכזיים של השיטה כמו שיחת אימ.פקט (שיחת חתך לקביעת יעד עצמי), אתגרי חשיבה סיעור מוחות, מעגלי תקשורת, תדריך יומי ושבועי, תבניות ישיבה של גו נו גו, לוח מדידה, שיטת התבחינים לגיוס והכשרה ועוד…
מעבר לתהליך הפיתוח הארגוני וגיבוש מערך שיפור ביצועים מדיד ומוערך, יש התייחסות לעיצוב הפעילות, האמירות, השירותים והמוצרים לאור ששת ערכי הליבה של חברת ג'יסאפ. כיצד הם יבואו לידי ביטוי מעבר לשיווק ולמכירות אלא בכל פעולה שמבוצעת על ידי נציגי החברה פנימה בארגון והחוצה עם ועבור הלקוחות. כיצד הלקוחות ירגישו ויראו שזאת עבודה של ג'יסאפ, חותמת איכות ביצועית שתאפשר המשך השיפור ללקוח כל עוד ישתמש בעצות, המלצות ובכלים שהשאירו בידיו יועצי ומנהלי הפרויקטים של ג'יסאפ. נדבך נוסף בתהליך הוא מיסוד ופיתוח תהליך שיפור ביצועים של המשאב האנושי שהוא בליבת הפעילות והידע המיוחד של ג'יסאפ.
במסגרת התהליך התמסדה מחלקת משאבי אנוש שגם אמונה על המשך הפיתוח הארגוני בחברה וגם ייעוץ, ליווי והדרכה בתחומי השיווק והמכירות של תחומי הפעילות בחברה. המבנה הארגוני של החברה עבר שינוי והתאמה להמשך צמיחתה והתפתחותה וזאת לאור ערכי החברה וחזונה.
עם סיום התהליך, נקראנו לביצוע סדנאות והרצאות בסוגיות ספציפיות, ביצענו מחקרים ארגוניים שנועדו להעניק בסיס חשיבה רחב ומעמיק לקברניטי החברה וכמובן המשך סדנאות ניהול על פי ערכי החברה שהיוותה מלכתחילה המתודולוגיה לתהליך הייעוץ והשינוי הארגוני: ניהול על פי ערכים בשיטת אימ.