שם: חינאוי אטליז ומעדני בשר ומסעדת חינאוי תרבות של בשר

תחום: רשת חנויות אטליזי בוטיק, מתחם חינאוי בראשל"צ הינו מקום שבו יש תרבות של בשר, מסעדת בשרים אותנטית ואטליז ענק.

זמן עבודה: החל משנת 2009 ועד 2011.

תיאור:

רשת חינאוי אטליז ומעדני בשר הינה רשת של אטליזי בוטיק איכותיים. מדובר ברשת לה יש מפעלים לפירוק בשר, ייצור בשר ועוד. בחנויות הרשת נמכרים מוצרי בשר ועוף טריים לצד יינות, משקאות אלכוהול, סלטים אותנטיים, תבלינים, מוצרים קפואים ממגוון סוגים החל ממאכלי ים ועד למעדנים מיבואיים ומקומיים. בחנויות יש גם ציוד בישול וכלי מטבח ייעודיים לבשר.

הצלחות החברה:

אי"מ הדרכות סיפקה תחילה הדרכת מכירות וסדנאות שירות רבות לרשת חינאוי. במסגרת תהליך פיתוח ארגוני, אי"מ הדרכות ביצעה: פיתוח צוותי עבודה, גיוס אנשי מכירות כמו גם צוות ניהולי, שינוי ארגוני חוצה ארגון, מסלולי הכשרה והתלמדות, חניכה ומשוב, הכפפת החברה לסטנדרטים גבוהים כמו בקרת איכות חיצונית לחברה שדוגמת את המוצרים, העובדים, האטליזים בזמנים שונים ובאופן אקראי כדי להבטיח איכות מוצרים, בטיחות מזון ואבטחת מזון מהטובים בארץ. סטנדרטים שהוטמעו בחברה ובספר החברה אשר הועבר לבקשת נציגי משרד הבריאות אליהם כדי לנסות וליישמם באטליזים אחרים. כחלק משינוי התפיסה רשת חינאוי החלה לפעול לקידום תרבות הבשר בארץ ופתחה את שעריה לסדנאות בשר בהנחייתו של בשארה חינאוי, סדנאות שהועברו לעיתונאים, בלוגרים וכמובן לציבור לקוחות רשת חינאוי. כל הסדנאות היו ללא שום עלות לציבור המשתתפים, רק מתוך מטרה לקדם את תרבות הבשר. המתמידים קיבלו תעודת הסמכה. בקידום מותג ומיתוג מחדש אי"מ הדרכות הייתה מעורבת. כאשר משפחת חינאוי החליטה לפתוח מסעדה נשכרו שירותי אי"מ הדרכות לגיוס מנהלים, לליווי עסקי וייעוץ שיווקי למסעדה. בשירות זה נכלל כמובן מיתוג ומיצוב מתחם חינאוי – תרבות של בשר, החל מהרעיונות, דרך כתיבת התוכן ועד להפעלת המסעדה והאטליז באופן משביע רצון. בהמשך הועברו סדנאות לציבור העובדים של מתחם חינאוי. זאת כמובן לצד המשך פעילות שיווקית, ניהול מועדון לקוחות, כתיבת תוכנית שיווק לעסק ועוד ברשת חינאוי התל אביבית.

אי"מ הדרכות סיפקה ייעוץ למנכ"ל החברה, בשארה חינאוי באופן שוטף ותדיר לאורך כל התקופה.

bishara recommendation
מכתב המלצה מבשארה חינאוי מנכ"ל ובעלים