רמדה נצרת

גלו עוד...
Ramada Nazareth

תיאור

רמדה נצרת אוליבייה הינו מלון ייחודי בצפונה של ישראל. המלון נבנה על החיבור שבין נצרת עלית לנצרת ומהווה מקום מפגש אקלקטי, שוקק חיים ולשרותך – ואלה שלושת ערכיו.

אקלקטי – לבחור את הטוב ביותר עבורך החל משילוב הסגנונות בבניה ובעיצוב המלון ועד לבחירת הירקות כמרכיבי המנות במטבחיו השונים של המלון.

שוקק חיים – המלון משרת את אורחיו ואת פרנסי העיר, המסעדות שבו הן נקודות מפגש לאנשי עסקים מקומיים, פרלמנטים של חברים וכמובן את אורחי המלון. אולמות האירועים שבמלון משרתים כנסים מקצועיים, אירועי גאלה ואירועים פרטיים של תושבי הסביבה. בלובי המלון ניתן למצוא זוג תל אביבי צעיר לצד צליינים ותיירים אמריקאים.

לשרותך – כאן אנחנו למענך ולשרותך.

עיצוב המלון הוא שילוב אקלקטי בין האוריינטלי למודרני. המלון צופה לעיר העתיקה וממוקם על קו הרכס כך שנוף הנשקף ממנו עוצר נשימה. במלון 195 חדרים שונים ומגוונים, אולמות אירועים וכנסים, מתקן ספא גדול וחדר כושר מתקדם, בר בקומה ה-6 ומאהל בדואי בסמוך אליו, בית קפה ושתי מסעדות. 

הצלחות החברה

אי"מ הדרכות נשכרה לתהליך שמטרתו להביא לשיפור ביצועים תוך הטמעת שפה אחידה ומשותפת בהתאם לתהליך המיתוג שהמלון עבר ועם פתיחתו (זאת עוד לפני פתיחת המלון ובמסגרת תהליך ההקמה של צוות המנהלים והעובדים). במסגרת זאת בוצעו תהליכי אבחון שהותאמו למלון בהקמה, גובשו המלצות ומפגשי סדנה הן לעובדי המלון והן הכשרת מנהלים לניהול בשיטת אי"מ בסדנאות פיתוח מנהלים. במפגשי הסדנה קיבל הצוות כלים ניהוליים וכלי עבודה כמו גם תשתית ארגונית לתהליכי שיפור. איתור קהלים חדשים, חשיבה מקורית, מוטיבציה, תסריטי שיחות, מודלי מדידה והערכה ועוד תכנים שמסייעים לצוות ולמנהליו לשפר בעצמם ניתנו במסגרת זאת. כיוון שמדובר בארגון שנמצא בשלב ההתהוות שלו הוגדרו התפקידים, ממשקי העבודה, צורות הדיווח והעדכון, שיתופי פעולה בין מחלקתיים וכמובן המלצות רבות הקשורות לחוויית המשתמש (האורח) במלון והיכולת לגשת ולפעול לחוויה שהיא מעבר למצופה לאור שלושת ערכי המלון המרכזיים.  

עבודת הייעוץ נעשית לכל הארגון במלון המונה את המחלקות המניבות (קבלה, ספא, מזומ"ש, אירועים) ומחלקות תפעוליות (משק, אחזקה, ביטחון וכד') וכמובן לדרג הניהולי הבכיר. השירות ניתן גם לשתי המסעדות שנמצאות במלון ומשרתות את פרנסי העיר נצרת והסביבה וידועות בשמן הטוב. במהלך התהליך גדלה וצמחה מחלקת אירועים שפעלה באולמות המלון ובמסעדותיו. מחלקת הספא וחדר הכושר ששירתו גם מנויים של העיר ולא רק אורחי המלון.

לאורך התהליך השינויים במבנה הארגוני, הקמת מחלקות שיווק ומכירות, מוקד טלפוני, מיסוד מנגנוני בקרה, משוב והערכה וכמובן גיבוש מדדי ביצוע והצלחה. כולם לוו ע"י אי"מ הדרכות. גם בשנת הקורונה תהליך הייעוץ נמשך בהיבטים שהיו רלוונטיים לתקופה ותוך ניסיון לנצל את המצב בכדי להמשיך ולפתח את המלון ולהכינו ליום שאחרי. 

הפעילות במלון בוצעה במסגרת תהליך רחב יותר של העברה בין דורית. 

בשנת 2023 פנה מנכ"ל המלון (דור המשך) לתהליכי ייעוץ 1:1 למנהלים בכירים במלון בדיוק כפי שהוא קיבל בשנת 2017 ולאורך כמה שנים. בקשה מרגשת בפני עצמה שמציגה את הערך של תהליכי שיפור הביצועים בשיטת אימ. במסגרת זאת אימ.הדרכות שווה לפעול ולהעניק שירותים נוספים לשיפור ביצועים כמו הדרכות מכירה, סדנאות פיתוח מנהלים וליווי.