מלונות דן

גלו עוד...
רשת מלונות דן

תיאור

מלונות דן הינה רשת מלונות ישראלית וותיקה ומוערכת. הרשת מחזיקה בבעלותה 17 בתי מלון, 16 בישראל ואחד בהודו בבנגלדור. מלונות הרשת ידועים ברמתם הגבוהה, דלקס וסופר דלקס. למעלה מ-4,000 חדרי אירוח מסוגים שונים. לרשת גם 5 טרקלינים עסקיים בשדה התעופה. לרשת דן יש גם בתי ספר למקצועות המלונאיים ולקולינארייה. לרשת גם חברת בת שפועלת בתחום הקייטרינג וגם בעלות ושותפות במרכזי קניות ומסחר. 

מלונות רשת דן פזורים בחרבי ישראל ומעניקים חופשה ונופש המותאמים לאזור. 4 בתי מלון בירושלים, 2 בחיפה, 3 באילת, באזור ת"א והסביבה 4, מלון מיוחד בקיסריה 2 מלונות בצפונה של ישראל. 

הרשת מפעילה מועדון לקוחות שנקרא E-Dan ובו חברים אורחי המלון שבוחרים בכך. 

הצלחות החברה

מלונות דן פנו בתחילת 2023 לאימ.הדרכות עם רצון להטמיע את הגישה הניהולית של שיטת אימ לשיפור ביצועים. המיקוד שהרשת בחרה להתחיל עימו היה בעולם המכירות. מדובר בתהליך שיסודו בשינוי תפיסת מחשבה: מרשת שתפיסת השירות היא נר לרגליה ואנשיה יעשו הכל כדי שהאורחים ירגישו שהם מקבלים את השירות הטוב ביותר. לארגון איכותי המחזיק בתשתית ארגונית לשיפור ביצועים. דהיינו, היכולת למדוד, להעריך ולפעול לשיפור באופן שיטתי, עקבי ותדיר. שינוי זה מבוצע בשני תהליכים מקבילים:

  • סדנאות פיתוח מנהלים – סדרה של ימי התשלמות מלאים המותאמים לקהלי הניהול השונים (דרג בכיר, סמנכ"לים ומנהלי מחלקות, מנהלי דרג ביניים וכד') ובהם פועלים להיכרות עם רזי ניהול בשיטת אימ וניהול המכירות, ממשיכים בתרגול ואימון של ניהול מכירות וגם של מכירות עצמן (הדרכות מכירה, כדי לטעת ולחזק את הביטחון ביכולת להשפיע ולמכור) וכמובן נחשפים לכלי ניהול העוטפים את הגישה הניהולית: 3 עקרונות הניהול, טכניקת שלושת השלבים (אווירה, ידע, מערכת יחסים – מכירה, מודל השפה החיובית, מודל מעש"ה למוטביציה, טכניקות להסרת התנגדויות מכירה וטיפול בתלונה בראי המכירה ועוד. בין יום השתלמות אחד לשני ניתנות משימות לשגרת הניהול והעבודה בכדי שהתרגול והאימון יהפכו לפעולות ניהוליות יישומיות. 
  • תשתית ארגונית לשיפור ביצועי מכירות – בחינה של כל מה שאינו הגורם האנושי (תפריטים, תהליכי עבודה, עמדות, פרסומים, מבצעים, תדריכים וכד') ושינוי כדי שיתמכו בתהליכ שיפור הביצועים וניהול המכירות. שינוי שגרת הניהול והטעמת כלי הניהול של שיטת אימ ב"יום יום" ובעבודת ה"שטח" של המנהלות והמנהלים. ייעוץ וליווי בתהליכי ההטמעה בסגנון On the Job Training. 

כדי לתמוך בתהליכי שינוי תפיסה הוקמו צוותי שינוי ושיפור לרוחב ולאורך הארגון שמתפקדים כזרזים או מאיצי שינוי ותומכים מתוך הארגון בתלהיכי השינוי. דבר שמחזק את העצמאות והאמונה ביכולת להשפיע ובכך מהווה Win win. ניתן להעמיק בקריאה על ניהול לפי ערכים במאמר קצר על ערכים מתנגשים או מאזנים.