תיאור
אילת אטרקציות הינה חברה שמתמחה בייעוץ נופש. החברה פרוסה ברחבי העיר, היא מפעילה דלפקי ייעוץ נופש בדלפקי בתי המלון, במרכזי הקניות ובמרכזי התיירות. בכל דלפק אטרקציות ניתן לקבל מידע, לרכוש ואף לכרטס (תוך שמירת מקום) בפעילות האטרקציות הקיימות באילת ובסביבתה. מדובר בחברה המובילה את תחום השיווק והמכירה של אטרקציות באילת ובה ניתן לרכוש מהמגוון הגדול ביותר שיודעת העיר להציע: פעילות ימית, פעילות ספורטיבית, ספורט אתגרי, צלילות שונות, שייט מכל קשת הצבעים, סרטים ואיימקס, פינוקי ספא ויופי, פארק המצפה התת ימי, ריף הדולפינים, עיר המלכים, פעילויות של מועדון הרד סי ספורט קלאב, טיולים לפטרה, טיולים למצרים, טיולים לים המלח ולירושלים, מרכבות חמורים, טיולי גמלים, טרקטורונים, סיורי ג'יפים ועוד רבות הפעילויות. היתרון לנופשים באילת הוא באפשרות לבצע הכל בנקודה אחת תוך קבלת מידע אמין ומלא מיועצת נופש אשר תהה זמינה לאורח ולנופש בכל עת. אילת אטרקציות בודקת ומבקרת את כל מפעילי האטרקציות ומוודא שהם פועלים ומספקים שירות מיטבי ובטוח. הימצאות דלפקי החברה בבתי המלון עצמם מאפשרת לאורח לבצע הכל מבלי לצאת את דרך חדרו או את האזורים הממוזגים של בית המלון.
הצלחות החברה
אי"מ הדרכות מספקת לאילת אטרקציות שירותי פיתוח ארגוני, הדרכת מכירות וסדנאות מכירה ושירות באופן קבוע, זאת במקביל לליווי המטה הניהולי של החברה (ייעוץ ארגוני למנהלים). בעקבות ההמלצות בוצע שינוי ארגוני חוצה ארגון, במסגרתו בוצעו שינויים במבנה החברה אשר הפכו אותה ליעילה ומדידה (ניהול שינויים), גם באילת אטרקציות מופעל מלפ"א מערך למידה פנים ארגון (מלפ"א) שמצליח להביא את החברה לתהליכי שיפור שיטתיים הפועלים לטווח הארוך ולא רק לטווח הקצר. מדובר על מערך שמביא לשיפור מכירות בד בבד עם שיפור מיומנויות מכירה של אנשי המכירות של החברה.
חלק מהשינויים שבוצעו:
ניהול ושגרת עבודה: הכפפת החברה לשיטות עבודה, ברורות, כתובות ובעיקר ניתנות למדידה. המצאת נהלים, הוראות וטפסים ליצירת בקרה ושליטה של המטה הניהולי, הכנסת תבניות ניהול ישיבות ביצועי ומשימתי (שיטת גו נו גו), שיחות משוב, משוב אנונימי על שירות פנים ארגון, טפסי חפיפה, מבחני סף, סימולציות, סדר יום, פתיחה וסגירת משמרת, דו"ח מסקנות ללקוח סמוי למנהל הצוות שמטרתו לסייע לתהליכי שיפור השירות, הגדרות תפקיד, פיתוח מנהלת הדרכה ומסלולי הכשרה. את הכל איגדנו לספר חברה. מדובר בפעולות של ייעוץ ארגוני.
שיווק ופרסום: חשיבה משותפת לפני כל מהלך שיווקי ופרסומי, בכפיפה לתחום המכירות המניע לפעולה, ליווי שוטף ותדיר עם מנהלת החברה. פעילות ברשתות החברתיות, קיום ימי עיון לעיתונאים ובלוגרים ועוד. בקצרה מדובר בייעוץ שיווקי.
מכירות: סדנאות שיטת אי"מ – שיטת מכירה לכלל העובדים, סדנאות לשיפור ביצועים ויכולות, דו"חות המלצות חודשיים, פעולות נקודתיות ע"פ תוצאות הלקוח הסמוי, סדנאות סימולציה.
פיתוח וייעוץ עסקי: הגדלת סל מוצרים, מפגשי סיעור מוחות, שינוי מבנה ארגוני, הכנסת תהליכי מדידה ומחקר לשיפור ביצועים. במסגרת זאת נעשתה בניית חזון מטרות ויעדים לחברה בכלל ולכל שנה בפרט.
שירות לקוחות: מסלולי פעולה ותרשימי קבלת לקוח. המצאת פורמטים למענה ראשוני, מענה שני, הצעות מחיר פרטיות וקבוצתיות, תלונה. משוב לקוח – כל זאת בכדי להצליח עם כל לקוח ולקוח ולדאוג להעצמת החופשה שלו.
ספר חברה – כתיבה, איגוד ושינוי הנהלים הקיימים, חדשים ותורה שבעל פה לידי ספר אחד שמכיל את כל המידע והידע של החברה החל מגיוס, דרך הוראות, הווי, סימולציות ועד לתבניות ניהול ישיבות וכד'.
פתרון משברים וקבלת החלטות – זמינות ונגישות בכל עת ולכל עניין למנהלת החברה.