רשת ישרוטל – מלונות ישרוטל

גלו עוד...

תיאור

רשת ישרוטל הינה רשת בתי המלון המובילה בישראל. לרשת מספר בתי מלון בעלי מאפיינים שונים. לרשת ישרוטל יש את הלוקשרי קולקשיין שהם: מלון הרויאל ביץ' באילת, מלון בראשית על סיפו של מכתש רמון ביישוב מצפה רמון ואת אחוזת הנופש והבריאות יערות הכרמל שביערות הכרמל,  הרויאל ביץ' בתל אביב, כרמים בקרית ענבים. בנוסף יש את מלון ישרוטל טאואר בעיר תל אביב, את מלון ישרוטל פונדק רמון במצפה רמון, את ישרוטל גנים וישרוטל ים המלח בים המלח, ואת המלונות הרבים באילת: ישרוטל המלך שלמה, ישרוטל ספורט, ישרוטל לגונה, ישרוטל ריבירה, ישרוטל אגמים, ישרוטל רויאל גארדן, ישרוטל ים סוף וישרוטל הנסיכה. לרשת ישרוטל גם שייכת חברת ישרוטל רד סי ספורט קלאב וספינת האוריוניה.

לרשת ישרוטל יש גם את מופעי אנפאזה וWOW כמו גם מסעדות וברים מוכרים וידועים, למשל פאב המנקיז באילת או מסעדת לה קוצ'ינה האיטלקית ועוד רבות אחרות. לרשת ישרוטל שני מותגי ספא, האחד הוא ספא יערות הכרמל והשני אספרי ספא, בכל בית מלון יש את אחד המותגים לשירות האורחים ולהעצמת הפינוק בחופשה.

רשת ישרוטל פועלת מול לקוחות ישראלים ותיירים כאחד ומספקת חוויה שונה ונעימה בכל אחד ממלונותיה ע"פ מאפייניו הייחודיים שמטרתם להעצים את החופשה והנופש לקהל אורחיה.

הצלחות החברה

אי"מ הדרכות מספקת לרשת ישרוטל את מלוא סל שירותיה החל מהדרכת מכירות שמועברת מספר פעמים בשנה, דרך שירותי פיתוח צוות מנהלים וניהול מכירותניהול שינויים, ייעוץ וליווי למנהלים ולדרגי הניהול השונים ברשת המלונות (פיתוח מנהליםאימון מנהליםייעוץ ארגוני למנהלים, גיבוש אסטרטגיית מכירותאימון מכירות). רשת ישרוטל אימצה את "שיטת אימ – שיטת מכירה" ושיתוף הפעולה העמיק עד כדי בניית צוות מדריכים פנימי של רשת ישרוטל שאמון על הדרכת שיטת אימ לעובדים ומנהלים והטמעתה במחלקות השונות (מדריכי שיטת אימ מוסמכים). אי"מ הדרכות מספקת את שירותיה למחלקות הקבלה, מחלקות הספא, מחלקות המזון והמשקאות וכמובן למחלקת הפיתוח הארגוני וההדרכה של רשת ישרוטל. במסגרת התהליכים נבנו עתודות ניהוליות מקצועיות למחלקות השונות ובתוכן שולבו תכנים של ניהול בשיטת אימ. כך נוצר מצב שעובד ומנהל שמתקבל לרשת יעבור בכל שלבי ההתפתחות שלו, תהליך העמקה עם הגישה הניהולית של שיטת אימ. התוצר הוא עובדים ומנהלים שיודעים לחשוב ולנהל באמצעות כלי השיטה כאילו זה טבע שני שלהם. במהלך שנות הייעוץ והליווי התפתחו מדדי הביצוע וההצלחה ושימשו הן בתהליך והן בקבלת החלטות אסטרטגיות כבסיס נתונים איכותי תומך החלטה, זאת מעבר לשיפור הפרטני, מחלקתי השגור בכלי הניהול של השיטה.

אימ הדרכות עבדה ועובדת גם באופן פרטני עם מספר בתי מלון ספציפיים, כחלק מפרויקטים של שיטת אי"מ והטמעת כלים מגוונים הקשורים לשיטה. מלונות ישרוטל שלוקחים בכך חלק הם: מלון המלך שלמה, מלון פונדק רמון, מלון בראשית, אחוזת הנופש והבריאות יערות הכרמל, מלון ישרוטל ים המלח, מלון ישרוטל גנים, אגמים, ים סוף, הנסיכה, רויאל גארדן, כרמים, אוריינט, רויאל ביץ ת"א ורויאל ביץ אילת ועוד. בחלקם העבודה הייתה עם מחלקה אחת ואצל אחרים במספר מחלקות. חברות בת נוספות של הרשת ביקשו וקיבלו את הייעוץ והדרכותיה השונות של החברה, כמו מועדון הצלילה מנטה, תיאטרון WOW, ספינת ההרמוני, רשת חנויות המותג, רשת הספא יערות הכרמל ורשת הספא אספרי, הברים והמסעדות במלונות ועוד. גם כאן נכנסים חלק מהמודולים של מלפ"א מערך לימוד פנים ארגון שמטרתם הסופית לייצר מערכת שאינה תלויה ביועץ חיצוני על מנת להמשיך ולשפר. רשת ישרוטל אימצה תבניות עבודה של שיטת אי"מ החל מהפרוטוקול ואופן ניהול ישיבות ע"פ מודל גו נו גו ועד לניהול שמודד תהליכים ולא רק תוצאות.

ישרוטל הינה חברה שמקפידה על מדידה והערכה של עצמה וכמובן של נותני השירותים. אימ הדרכות זכתה לציונים ושבחים מצד כל הגורמים שבאו עימה במגע ואף לשינויים עצומים בתוצאות לאחר ההדרכות והליווי. חובה לציין שמדובר בלקוח גדול ומורכב מאוד ולכן העבודה בוצעה עקב לצד אגודל תוך בדיקת כל המשתנים האפשריים כדי להביא להלימה מלאה בין שיטת אימ וכליה לבין צרכי רשת ישרוטל ומנהליה. מהעבודה עם ישרוטל ניכר שהליווי הצמוד שניתן למנהלים הינו אחד הגורמים החשובים שמסייעים להעצמת השינוי החיובי והגדלת מחזור מכירות של המחלקה עליה אמון המנהל. התוצאות שהושגו במחלקות השונות בעבודה עם אימ הדרכות מציירות מגמה חיובית ברורה וחדה. מגמה שממשיכה שנה אחרי שנה באופן תדיר ושיטתי.

נכון להיום ברשת ישרוטל יש למעלה מעשרים מנהלים שלאחר קורס הכשרה בן 80 שעות אקדמאיות, הוסמכו כמדריכי שיטת אי"מ ברשת ישרוטל. צוות המדריכים מקבל ייעוץ וליווי מצד אימ הדרכות באופן תדיר ושוטף.

נוסף לכך שיטת אימ וכל הכלים הניהוליים שמלווים את השיטה והתפיסה מיושמים בכל מחלקות הקבלה, מחלקות הספא ומחלקות המזון והמשקאות של כל מלונות רשת ישרוטל. בכל שנה נפתח קורס "עתודה ניהולית קבלה" שמלווה ע"י אימ הדרכות, בנוסף לקורסי הכשרה לרמות הניהול השונות כמו: קורס מנהלי מכירות בשיטת אימ, קורס מדריכי שיטת אימ, הדרכות מכירה, הכשרות מטמיעים ועוד.

ההצלחה נמדדת בעיקר שלושה פרמטרים: הגדלת מחזור המכירות (ושמירה על שביעות רצון הלקוח), פיתוח המשאב האנושי (צמצום תחלופת הצוות, פיתוח מנהלים והעצמתם, שימור עובדים), שינוי תפיסתי של התפקיד ותוכנו.