תיאור
האיש החשוב, יבואן מוביל בישראל למוצרים, מתנות, גאד'טים איכותיים ומיוחדים.
שמו של האיש החשוב נולד מפסלו המוכר של רודן "האיש החושב". כי כל מוצר ומתנה משרת את ציבור הלקוחות של החברה. החברה יודעת להפתיע וממשמשת את לקוחותיו כמקום שבו ניתן לחדש, להעלות חיוך ובעיקר להתאים ככפפה ליד. The MAN נחשב למותג חזק ואיכותי, המספק קשת רחבה של מוצרים מקוריים וייחודיים. לאיש החשוב בלעדיות על מספר רב של מותגי איכות ויוקרה בישראל. את החברה הקים אורן שני ניחן בעין עיצובית טובה, תעוזה ומעוף ושפע של רעיונות. מי שמייצרת את היציבות והניהול הדרוש לאופרציה שירותית ראשונה במעלה היא אסתי שני, מנכ"לית החברה וגם זוגתו של אורן. לאיש החשוב יש חנות קונספט גדולה באזור התעשייה פולג (נתניה) 300 מטרים של תצוגה צבעונית וקסומה.
הצלחות החברה
האיש החשוב, אורן מכיר את אימ.הדרכות עוד משנת 2011. הקשר התחיל ב"קופסת חשיבה" שהיתה מתנה שפיתחו באימ.הדרכות למנהלים ואורן אהב את הרעיון המקורי. רצה הגורל ופגישה שעסקה בתהליכי איתור וגיוס עובדים הפכה לפרויקט יסודי ומעמיק: הקמה, מיסוד והטמעה של ניהול לפי ערכים בשיטת אימ באיש החשוב ובחברות הבת שלו. לאחר חודשי אבחון ארגוני וניהולי מקיף, גובש דו"ח המלצות. משאלה התקבלו החל תהליך ההקמה של הפרויקט, לרבות שינוי מבנה ארגוני למבנה פונקציונאלי, הוכנסו מערכי מדידה והערכה לשיפור ביצועים, נבנו הגדרות תפקיד, ממשקי עבודה וכמובן גולת הכותרת, מדדי הצלחה מובחנים ומדויקים. הוטמעה שגרת ניהול ועבודה, לו"ז ממשקי עבודה מוקפד, תהליך תיעוד ורישום, סדנאות חזון וערכים, סדנאות מכירות ושיפור ביצועים, שיחות 1:1 ושיחות משוב. לאחר מספר חודשי פעילות הוטמע מודל שכר הישגי לכל אנשי החברה ולא רק למחלקת המכירות. חלק מתהליכי המכירה שונו והותאמו לרוח התקופה ולתפיסה פרואקטיבית. במסגרת הפרויקט הוגדרו מנהלים ומנהלות חדשים וחלקם קיבלו פגישות ייעוץ וליווי. נבנתה תוכנית אסטרטגית שמהווה היום את האב טיפוס לתוכניות השיווק השנתיות. לאורך התהליך מלווה גם מנכ"לית החברה וגם סמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי ע"י יועץ אימ (ייעוץ אסטרטגי). כבר מן החודשים הראשונים הורגשה אווירה אחרת באוויר "אווירה אימית", אנשי המכירות החלו לקצור הצלחות, הקשר שבין המחלקות התהדק, החברה גייסה עוד אנשי מכירות, אנשי תוכן, תפעול ועוד ובונה עצמה לשלב הבא (לקריאה ניתן ללחוץ "גיוס הוא רק ההתחלה"). שיפור הביצועים נראה בכל פינה… ונראה שזאת רק ההתחלה. באיש החשוב פועמת תרבות ארגונית ייחודית, שפה והתנהגות שהיא רק שלהם.
היישום המהיר והמוקפד של מנהלי ועובדי החברה וסוואג הם שהביאו לשינויים מהותיים בתהליכי המכירה והאספקה וזאת תוך שמירה על איכות ושירות בסטדנרטיים גבוהים. כך שתוכניות עתידיות מהתוכנית האסטרטגית הוקדמו לזמן הזה. מחזור המכירות גדלו והשתפרו, תהליכי הרכש והשינוע טויבו ונותבו ואף נפתחה חנות הדגל הראשונה של "סוואג", 300 מטרים צבעוניים ומיוחדים. מחלקת השיווק והמכירות של החברה עברו מספר סדנאות והדרכות בתוכן גם: הדרכת מכירות, סדנה לשיטת אימ לשיפור מכירות ועוד.