תיאור
הוואזיט Howazit הינה חברת תוכנת ענן שנוסדה כדי להוות את הפלטפורמה הטובה ביותר לקשר עם הלקוח. ליבתה של התוכנה הוא ברקימת מערכות יחסים אמיתיות שבין ארגון או חברה לבין ציבור לקוחותיה או עובדיה. תקשורת מצד אחד והקשבה לקולות הלקוחות, למחשבותיהם, דעותיהם, מצד שני. הוואזיט יודעת לשנות ולטייב את הדרך שבה עסקים "מדברים" עם הלקוחות שלהם ובכך לשפר את מסע הלקוח – Customer Journey.
הוואזיט פועלת במנעד רחב של תעשיות בחיזוק הקשר שבין חברות עסקיות לקהל היעד והלקוחות הקיימים שלהם. גם מסוגלת להציף מגמות ושינויים, צרכים ורצונות וגם להעביר מסרים ובכך לפעול למען התקשורת הבריאה והטובה שבין אלה לאלה. חברות תרופות ותעשיית הפארמה והבריאות, רשתות פארם, בתי חולים פרטיים וציבוריים, רשתות קמעונאיות בתעשיית הביגוד והמזון, רשתות וחנויות פרטיות, תיירות ומלונאות, אופנה ופנאי ועוד ועוד.
הוואזיט - הצלחות החברה
הוואזיט פנו לאימ הדרכות בזכות היכרות מוקדמת בין מייסדיה לאהד גניאל. אהד הכיר את המערכת מתהליכים אצל לקוחות אחרים (כמו ישרוטל, יגואר לנד רובריגואר לנד רובר חברת המזרח, מלונות מטיילים ועוד) והשתמש ביכולות התוכנה של הוואזיט כדי לבדוק ולשפר תהליכים ארגוניים הן בקשר שבין החברה ללקוח והן בתוך החברה עצמה וכמנגנון מדידה לשיפור של מנהלים ויחידות ארגוניות. כשהוואזיט פנו לאימ הדרכות, נכנסה לפעילות האחות הצעירה בחברה, אימ.טק. חברת הייעוץ לתעשייה הטכנולוגית והייטק בישראל.
הרצון היה הקמה של מערך מכירות סיסטמתי ואיכותי, מדיד ומבוקר לשם שיפור ביצועים. מאוד מהר מייסדי החברה החליטו להרחיב את התהליך ולבסס תרבות של ערכים. התהליך התחיל באבחון וממנו יצאנו למסע לכתיבת חזון וערכים שעל פיהם תונהג ותנוהל החברה. זאת עם כל אנשי הארגון. מרגע שנוסדו הערכים החל תהליך של תיקון והתאמה של נורמות, נהלים, כלים, טפסים – הכל בעצם לערכים החדשים. כך שלא מדובר בפלקט של חזון וערכים אלא בכלי שמהווה חלק מה"שלד" הארגוני שעליו ולפיו פועלים. תהליכי האיתור והגיוס הותאמו לערכי החברה. המועמדים היו צריכים להתאים לא רק בהיבט המקצועי והניסיון אלא גם לערכים שמהווים את השפה וההתנהגות הארגונית, או בשמה המפורש – התרבות הארגונית של הוואזיט זאת במקביל לשיפור הביצועים בדגש על ניהול המכירות (והדרכות מכירה). תהליך הכניסה לתפקיד – Onboarding הותאם לבעלי התפקידים השונים ובתוכו הוטמעו תהליכים לצמצום הפערים שבין המועמד הנבחר לצרכי ורצונות הארגון (גיוס הוא רק ההתחלה) כך שההתחלה לא רק תהייה חלקה יותר אלא ברורה ומטיבה יותר. ליווינו את תהליך האסטרטגיה השיווקית, לרבות פיתוח תוכניות שנתיות לשיווק וחדירה לשווקים חדשים. מיסדנו את השגרה הניהולית בארגון, עם כלי הניהול של שיטת אימ, שיחות 1:1 לפי תבנית, שיחות אימ.פקט, שיטת התבחינים. את השלד הארגוני הרכבנו באמצעות הגדרות תפקיד מסונכרנות שכל אנשי הצוות גיבשו יחד. החל מתחומי האחריות ואופן הביצוע, דרך ממשקי עבודה, תנאים נדרשים וכלה במדדי הצלחה לתפקיד עצמו. סייענו גם בתהליכי החשיבה על החצנת השינוי החוצה אל עבר השוק הנכון – שוק המטרה. בתהליך ליווינו את מייסדי החברה, מנכ"ל, מנהל התפעול, מנהל הטכנולוגיה ומנהלת השיווק.
ערכיהם משרתים את החזון (אפשר לקרוא מאמר קצר ומעניין על ערכים מתנגשים או מאזנים?).
חכם ופשוט – מהנאה ופשוט לשימוש.
ביטחון ואמון – שמירה עליך ועל המידע שלך בטוח, זאת האחריות שלנו, תמיד.
משפחתיות – נפעל כדי שתרגיש בנוח ובטוב, נהייה חלק ובאמת נכיר אותך, נהנה באמת מהצלחתך ונהייה אמפתיים לכאבך.
מקצועיות – סקרנות ולימוד מתמיד עבורך ועבורנו.
ייחודיות – נהייה הספק היחיד שמעניק סל שירותים הוליסטי, שלם ומקיף מוכוון לקוח בפלפטפורמה לתקשורת בין עסקים ללקוחות.