אחד המרכיבים החשובים ביותר בבחירת חברת ייעוץ ארגוני או חברת הדרכות לפיתוח מנהלים ולסדנאות מנהלים הוא: לדעת מה באמת יקרה אחרי שיסתיים תהליך פיתוח מנהלים או הסדנאות לפיתוח מנהלים.
אנחנו סבורים שמידע ממקור ראשון, דהיינו מהלקוח – הוא מידע רלוונטי וחשוב בבחירת נותן השירות. סדנאות לפיתוח מנהלים אינם שירות זול ובוודאי שאין להקל בבחירת נותן השירות.
לרשותך חלק מההמלצות שכתבו לנו לקוחותינו בעקבות סדנאות, הדרכות והרצאות, הן המלצות רשמיות של ארגונים וחברות עסקיות והן המלצות של מנהלים ועובדים שהשתתפו במגוון סדנאות מנהלים שלנו.
לחץ כאן לדף לקוחות.
שירי כהן סגנית מנהלת מחלקת הדרכה רשתית רשת ישרוטל (2012):
"אהד עובד איתנו כבר קרוב לשלוש שנים, ומי שמחפש להוביל שינויים ולהטמיע אותם בכל הנושא של שירות ומכירות יקבל מענה מצוין מאהד. לא מדובר על עוד סדנה או הדרכה חד פעמית אלא על תהליך, וזה ההבדל הגדול…"
שרון הלפנבאום מנהלת מחלקת הדרכה רשת ישרוטל (2012):
רשת ישרוטל מקבלת מאהד ייעוץ וליווי בתחום ניהול המכירות, אנו נעזרים בשירותיו של אהד בתחומים שונים: במחלקות הקבלה של המלונות, במחלקות הספא ולאחרונה גם במחלקות מזון ומשקאות. אין ספק שלאהד יש יכולות מקצועיות ברמה מאוד גבוהה בכל הקשור למכירות וניהול מכירות ולכן בחרנו בו ללוות אותנו. הוא מאוד יסודי ועקבי בכל מה שהוא עושה ולכן אני ממליצה עליו מאד כמלווה תהליכים ארוכים וחשובים…"
דן וינוקור מנהל שיווק ומכירות כתר ספרים הוצאה לאור (2012):
"ליווי בתחום השיווק והניהול גם בתחום הפנים מערכתי וגם בתחום הממשק עם הלקוחות שלנו. אהד הינו יצירתי, אמין ומקצוען אמיתי."
אייל עופר סמנכ"ל משאבי אנוש רשת אגאדיר (2012):
"מודה לך על סדנת מנהלים שערכנו, היה חודש מעניין, מרענן ומעורר השראה. היה נהדר לראות את ההתעוררות של המנהלים לעשייה…
אבי כהן מנהל שיווק ומכירות פארק המצפה התת ימי אילת (2012):
"החברה בה אני עובד שכרה את שירותיו של אהד גניאל אי"מ הדרכות כיועץ ארגוני. היום אני יכול לומר בבטחה שזה היה צעד הכרחי ונחוץ ולאחר שנים של הליכה בנתיב קבוע, כשהערות, ההכוונה, הייעוץ ודרך היישום של הדברים אותם ספגנו מאהד, הוציאו אותנו לדרך חדשה עם חשיבה מחוץ לקופסא שבסופו של דבר מוכיחה את עצמה בתוצאות המידיות שאנו משיגים, עם השלכות מאוד חשובות על התוצאות בהמשך הדרך…"
לילך כהן מנהלת תפעולית ישרוטל הרויאל ביץ אילת (2012):
"עם הצטרפותי לרשת ישרוטל, עברתי הדרכה בשיטת אי"מ. החיבור היה מידי לשיטה בכלל ולאהד בפרט. עם המספרים אין להתווכח, אך להלן מספר מילים על השיטה מנקודת מבט שלי. לימדת אותנו מנהלי המכירות ואת הצוות שיטות מכירה וניהול מכירה. כלים למכירה והעצמה. השיטה עבורי היא שבירת שיגרה, מטרתה להתאים את המוצרים ללקוח. השיטה לימדה אותנו ליצור קשר אישי עם האורחים ולהבין איזה מהפריטים מתאימים לו. היא מאפשרת שליטה…"
ליאור נבו מנהל משרד פלורנטין רוזיו נכסים (2012):
"את אהד הכרתי בתחילת תהליך הכניסה לרוזיו נכסים. ניסיונו בשיווק ומכירות בנוסף ליכולותיו להעביר מסרים בצורה ברורה וחדה הופכת אותו למדריך מלהיב אשר גרם לאנשי המכירות לגמוע דבריו בשקיקה, להפנים וליישם בשטח…"
יוסי אני מנכ"ל פארק המצפה התת ימי באילת (2011):
"Mr. Ohad Ganiel. Organizational consultant of the "Underwater Marine Park" and "Eilat Attraction" companies. Ohad owns spectacular abilities: analyzing and giving productive solutions that improve and give an added value to both companies. I highly recommend hiring his services."
עמי אשכנזי סמנכ"ל שיווק ומכירות כתר ספרים (2011):
"Ohad is an expert in sales and marketing. I have hired Ohad to coach my sales team and it was an in-depth experience. I highly recommend Ohad's work and services"
בשארה חינאוי מנכ"ל ובעלים של רשת חינאוי ומתחם חינאוי (2011):
"במסגרת הייעוץ הארגוני שאי"מ הדרכות סיפקה… החל מסדנאות המכירות, דרך ליווי המנהלים ועד לרעיונות שיווקיים… אציין שהצלחתך ברשת חינאוי הובילה אותי לשכור את שירותיך גם להקמת מתחם חינאוי…"
נורי רחמים מנהל משרד ירקון ברוזיו נכסים (2011):
"אהד גניאל החל לייעץ בנושא פיתוח ארגוני בחברה בה אני עובד בשנת 2010. במהלך שנה זו בוצעו בחברה בכלל ובמשרד אותו אני מנהל שינויים… שינויים אלה נבעו מסדנאות מכירה ושירות אותם העביר אהד לעובדי החברה, סיעורי מוחות, התלוות לסוכנים בשטח, המצאה וניסוח של דו"חות שסייעו לחיזוק הקשר עם לקוחות החברה, דו"חות עבודה לסוכנים בחברה שסייעו לי כמנהל המשרד להערכת העובד ומציאת דרכים לשיפור התפוקה שלו.., ניתנו לחברה על בסיס קבוע רעיונות חדשים…"
סא"ל ה. מפקד שליטה אווירית חיל האוויר (2011):
"ביולי 2011 העברת בהתנדבות מלאה, סדנה בת יום, לכלל חיילי וקציני שליטה אווירית בנושא העצמה אישית, שיטת אי"מ, השפעה על התת-מודע ושיפור עצמי כחלק מפרויקט… בשם 'ליטוש יהלומים'…תוצאת הסדנה עזרה מאוד לביסוס עיקרי התכנים…והיוו בסיס לשינוי תפיסתי והתנהגותי אצל המשתתפים…"
נטי גרינוולד מנהל מכירות יקב קסטל (2011):
"זכיתי להשתתף בסדנת שירות ומכירות תחת ניהולו היסודי, המקצועי והיצירתי של אהד…ניתן לומר בבטחה כי עבודתו של אהד הביאה עלייה משמעותית הן בהיקף המכירות והן בתפקוד חברי הצוות.. "
יואב סוכרי מנכ"ל ובעלים זמן אמיתי ביה"ס לברמנים (2010):
"אני יודע היטב את תרומתך העצומה למערכת של זמן אמיתי הן במסגרת קורס וויטרס והן בעבודה עם מחלקת המכירות"
אביהו ולדמן מנכ"ל רשת בי דה ווי (2010):
"אהד שיתף איתנו פעולה בתהליך להגדלת המחזור על ידי שיפור חווית הלקוח ברשת בתי הקפה בי דה ווי. התהליך היה מוצלח, מקצועי ומהנה."
שרון כהן תורג'מן מנהלת אילת אטרקציות (2010):
"החלטנו לקחת יועץ ארגוני שילווה את הנהלת החברה והצוות בשינויים, בהמלצת רשת ישרוטל הגענו לאהד גניאל, ונוצר קליק מהרגע הראשון. אהד מלווה… אהד גם מעביר כל רבעון סדנת מכירות לפי שיטת אי"מ… ועוקב אחרי הטמעת תהליך המכירה. כמו כן בעזרת אהד אנחנו בתהליך שינוי מבנה ארגוני של החברה. ממליצה בחום לעבוד עם יועץ ארגוני שלא מוותר לי, גם בימים קשים…"
אלון רונן מנכ"ל רשת מרפאות האסתטיקה אמריקן לייזר (2010):
"כחברת ייעוץ והדרכה נדרשה ממך עבודת אפיון מדויקת ומקצועית, עם חשיבה קדימה על צרכינו וצרכי לקוחותינו. תכני ההדרכות הותאמו באופן מדויק לצרכים הספציפיים של הארגון והיו ברורים ושימושיים להמשך העבודה. רמת ההנחיה הייתה גבוהה והתאפיינה בהעברת מסרים בצורה אפקטיבית תוך יצירת חווית הדרכה נעימה ופתיחותבקרב העובדים והמנהלים…"
אמיר גולן מנכ"ל ארזים אגרו (2010):
"Ohad presentation to our Senior Management team was very impressive. His keen knowledge of marketing, sales and customer service, along with an amazingly broad base of cultural knowledge and great personality provided for a valuable morning for everyone who attended his presentation…"
רואי זרחיה סמנכ"ל ארזים אגרו (2010):
"Ohad is one of those exceptional people that are both extremely smart and modest. Ohad is an exceptional hardworking and detailed-oriented person with the ability to dive deep into the little details while keep his perspective in the big picture. It was both fun and very much productive working with him."
סתו אברהמי סמנכ"ל שיווק ומכירות יקב קסטל (2009):
"Ohad provided our company with salesman courses & training and general business consulting. He is highly professional trainer with great people reading skills that understands the goals of the company quickly and is able to translate them to the training sessions."
אריאל בן זקן מנכ"ל יקב קסטל (2009):
"ברצוני להודות לך על סדנת מכירות ושרות שהעברת למנהלי וסוכני המכירות והשרות ביקב קסטל. ההנחיה היתה מקצועית וברמה גבוהה. בעזרת תיאום מינימאלי בלבד, יצרת תכנים שתאמו את ציפיות וצורכי החברה. יכולתך לזהות ולאבחן קשיים הדורשים התייחסות ראויה לציון. אין ספק שהסדנא וליווי הצוות סייעו ויסיעו להתפתחותנו כיחידים וכקבוצה."
שחף טל סמנכ"ל זמן אמיתי ביה"ס לברמנים (2009):
"עוד לפני תחילתו של המפגש הראשון הבנתי שהפעם מדובר בגישה אחרת – גישה אישית מאוד. לאחר המפגש הראשון הפידבק שהתקבל ע"י יועצות הקורסים היה מעולה וניכר שהן קיבלו כלים מהותיים ושימושיים על מנת לשפר את תהליך המכירה ואת גישתם ללקוחות ולקהל המטרה. בתור מנהל בית הספר, חווינו והתנסינו בהדרכות רבות ואנו יודעים להעריך מהי הדרכה טובה ומהי עוד סתם הדרכה, במקרה הזה, ההדרכה הייתה מעולה ובעל ערכים מוספים רבים.."
המלצות של מנהלים ועובדים שלקחו חלק בהרצאות, סדנאות פיתוח מנהלים והדרכות ניהול מכירות
מיטל ישועה סוכנת מכירות ומתווכת נדל"ן:"מתוקף תפקידי במהלך שנים רבות כסוכנת מכירות בתחומים שונים יצא לי להיות נוכחת בסדנאות מכירה רבות, יומיות, שבועיות ועוד. כשהגעתי לסדנה של אהד כבר חששתי שראיתי ושמעתי הכל, אך לשמחתי הופתעתי לטובה. אהד מגיע לסדנה ממקום אחר, התוכן מועבר בצורה שיתופית, יצירתית, מעניינת ומאפשרת לפתוח את הראש ולחשוב מחוץ לקופסא…"
קרן שלו מנהלת מוקד טלפוני אמריקן לייזר: "זו סדנה שכל אדם שעוסק במכירות חייב לעבור! הקניית כלים, סדנה מאתגרת ומלדמת. אני מיישמת עד היום את מה למדתי בסדנה. תודה לך אהד."
בתאל לוי מנהלת קבלה מלון ישרוטל אגמים: "מומלץ ביותר, אני חייבת לשתף אתכם בחוויה שאני חוויתי בהדרכות של חברת אי"מ הדרכות. עוד לפני המפגש עם חברת אי"מ עברתי לא מעט הדרכות בנושא מכירות. רק שברוב הפעמים ההדרכות אלו לא "הניבו פירות". בכל פעם יצאתי עם סיסמאות מכירתיות, רק חבל, שהיה פער גדול בין הרצוי למצוי. למפגש הראשון עם חברת אי"מ הדרכות בהדרכתו של אהד גניאל הגעתי סקפטית ואף שיתפתי את אהד בתחושותיי, שאינני מאמינה בשילוב מכירות במוקד שעיקר תפקידו הוא: מתן שירות. אקצר ואומר שלמרות זאת אהד לימד אותי שאפשר אחרת. וזאת בזכות הכלים הרבים והליווי הצמוד אשר מקבלים בסדנה. למרות שאינני עובדת בחברה זו מזה כשנתיים, אני עדין מיישמת את הכלים למדתי בקורס בתחום אחר וזוכה להצלחות."
מוטי כ"צ עיתונאי ומתווך נדל"ן: "מאתגר ומומלץ."
שושנה איפרגן מנהלת צוות בחרבת אילת אטרקציות: "הסדנא ללא ספק העשירה אותנו. חשבנו בקול רם, העלנו רעיונות חדשים, קבלנו כלים חדשים בהן הן משתמשות מידי יום, תודה רבה."
אורית עוז אומנית ותקליטנית בפפריקה: "אהד איש מיוחד, הצלחתי לרכוש בסדנה כלים ממשיים להגדיל את מכירותיי – מומלץ בחום לאנשים המעוניינים למכור את המוצר המורכב ביותר אומנות."
מיכל גור יועצת חברת אילת אטרקציות: "כאחת שעברה סדנאות למכביר, אין ספק שהסדנה שעברתי אצל אהד גרמה לי לשנות כמה הרגלים אותם רכשתי עם השנים. גישה שונה לקהל הלקוחות והתנהגות מתאימה לכל לקוח. לי באופן אישי עזרה הסדנה להיפתח ללקוחות ולהבין את צורכיהם, לפניה ללקוח ולהתאמת הצרכים שלו להעניק לו חופשה קצת אחרת."
לילך גוטמן יועצת בחברת מרפאות אסתטיות מובילה: "אהד היקר, ההדרכות שלך מומלצות בחום, הדרכת חובה לאנשי מכירות!"
אורנית די סגנית מנהלת מחלקת ספא רשת ישרוטל: "סדנת מכירות מומלצת בחום. מאתגרת ומעשירה את העובד בכלים חדשים אשר מיושמים בשטח. אהד מעביר את הסדנה בדרך מקצועית ומיוחדת, שלא שוכחים."
נינה בורסן מכירות מוקד טלפוני אמריקן לייזר: "סדנה שמשאירה טעם של עוד. ממליצה בחום! אני עד היום משתמשת בכלים שהקנית לי, לא רק בעבודה גם בחיים עצמם, למדתי ממך המון, תודה."
סבטלנה לינצקי יועצת בחברת אמריקן לייזר: "הדרכה מועילה ביותר, למדתי המון, זה באמת עובד! תודה ענקית."
לחץ כאן לדף המלצות לקוחות.