תיאור
ד"ר ונציה מרפאת מומחים, הינה מרפאה לרפואת שיניים המורכבת ממגוון מומחים בתחומי רפואת השיניים:
- רפואת שיניים לילדים – פדודונטיה
- טיפולי שורש – אנדודונטיה
- שיקום הפה ואסתטיקה
- רפואת חניכיים – פריודונטיה
את המרפאה הקימו מומחית לטיפולי שורש, ד"ר נופר בלאו ונציה ומומחה למחלות חניכיים, ד"ר איל ונציה. הם שותפים במרפאה ובחייהם והורים לשלושה ילדים. המרפאה נפתחה מתוך רצון שלהם להעניק את הטיפול המיטבי ועם מעטפת שירות שהולמת את תפיסתם. אליהם הצטרפו מומחים ידועים ויחד הם פועלים להענקת מגוון טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת ולאור ארבעה ערכים. המרפאה חדישה ונמצאת בקדמה הטכנולוגית, וגם אחת מהמרפאות הבודדות בארץ שעובדת בגישת ה-Slow Dentistry המוכרת.
הצלחות החברה
'אימ הדרכות' נשכרה למסד ולבסס את המרפאה כארגון משומן: "מרפאת מומחים שתעניק תחת קורת גג אחת את מגוון הטיפולים והשירותים ברפואת שיניים מיטבית עם מעטפת שירות יוצאת מגדר הרגיל".
התהליך בוצע באמצעות בניית תבנית לשיפור ביצועים בשיטת אימ (מדובר בתהליך פיתוח ארגוני-עסקי המבוסס על הטמעת מערך ניהול, מדידה והערכה, בניית תשתית של תהליכים, פעולות ועובדים לשיפור באופן עקבי, שיטתי ותדיר. כל התהליך מעוגן בספר חברה שבו מתועדים ומעוגנים שגרות הניהול, העבודה, נהלים וכד'.
תחילתן של התהליך בגיבוש חזון וערכים והפיכתם ליישומיים. המרפאה בתחילת התהליך פעלה עם שלושה רופאים, וצוות שירות וסייעות חסר. תחילת התהליך באבחון מהיר וממוקד כדי להניע את השינוי במהירות (תקופת משבר הקורונה) וכבר לאחר 7 חודשים המרפאה פעלה עם 5 רופאים מומחים, ארבע סייעות, חלקן גם הוכשרו לעבודת המשרד, שיננית, מנהלת משרד, מנהלת קשרי מטופלים וכמובן אתר מרפאה ואתרים המפנים אל האתר, נוכחת ברשת החברתית עומדים ופועלים. במרפאה קיימים תהליכים מובנים מרגע פניית המטופל ועד לשביעות רצונו מהטיפול וגם בהמשך הקשר לשמירה על בריאות הפה והשיניים ולרפואה מונעת. תהליך האיתור (גיוס בשפה המוכרת) נעשה ע"פ שיטת התבחינים, המדידה מתקיימת בהיבטים רבים ובאה לידי ביטוי בשיחות 1:1 תקופתיות, בשיחות הערכה שנתית, בישיבות ניהול, במפגשי סדנה וחשיבה לשיפור הן בנפרד (רופאים וצוות שירות) והן ביחד. למרפאה בוצע תהליך המחרה נכון ותקין שמאפשר עבודה נכונה הן בהיבט הרפואי והן בהיבט העסקי. קיימת נוסחה שבאמצעותה ניתן להחליט על המחירים והיא לוקחת בחשבון את כל הצרכים ואופן הפעולה של המרפאה. קיימת מדיניות מחירים והנחות, נהלי גבייה ועוד. נוצרו נקודות מגע עם המטופלים שמטרתם להביא לרתימה ומחויבות מצידם לשמירה על בריאות הפה והשיניים ובכך מחזקים את התפיסה של רפואה מונעת.
בעלי המרפאה שהם גם מנהליה, מנהלים ב-"ניהול על פי ערכים בשיטת אימ".
עניין אותך? כדאי לקרוא:
לקריאה נוספת על