מרפאת ד"ר ג'רי כהן

גלו עוד...
מרפאת שיניים ד"ר ג'רי כהן

תיאור

מרפאת השיניים ד"ר ג'רי כהן הינה מרפאה פרטית גדולה וותיקה בישראל. המרפאה נמצאת היום בבניין משלה בעיר חולון ומעניקה רפואת שיניים פרטית לציבור לקוחות ומתרפאים רחב ומכל ישראל. במרפאת המומחים פועלים מומחים מכל סוגי ההתמחויות ברפואת הפה והשיניים לצד רופאי שיניים האמונים על תהליכי הטיפול במתרפאים. המרפאה מקבלת אנשים פרטיים כמו גם מבוטחים בתחום השיניים. במרפאה מספר חדרי טיפול ובהם מיכשור חדיש ומתקדם, חומרים וציוד עדכני ואיכותי וכמובן שדואגים באופן תדיר להתעדכן ולהתחדש בשיטות ובטכנולוגיות המתקדמות שיוצאות לאוויר העולם. במרפאה מומחים בשיקום, אורתודונטיה, פדודנטיה, אנדודונטיה, כירורגיה, כמובן שתלים ואסתטיקה ועוד. המגוון האנושי מאפשר טיפול איכותי והכל נעשה תחת קורת גג אחת. 

הצלחות החברה

עם הגעת נגיף קורונה, פנו אל אימ הדרכות מתוך מחשבה שניתן להפוך את המשבר הצפוי לנקודת זמן לבנייה והתחדשות ולפעול כדי לשפר ולייעל תהליכים. אימ הדרכות נבחרה לביצוע תהליכי שיפור ביצועים. מדובר בשני תהליכים מקבילים:

פיתוח צוות מנהלים שיהפוך לפורום ניהולי שיהיה אמון על ניהולה השוטף של המרפאה ויהיה צוות חושב ומניע. בצוות המנהלים חברים שני הרופאים האחראיים במרפאה, מנהל המרפאה התפעולי, ומנהלת השירות ומשאבי אנוש. מרגע שהצוות גובש והתמסד (מבנה ארגוני, הגדרות תפקיד, מדדי הצלחה, תחומי אחריות, ממשקי עבודה) ועוגנה שגרה ניהולית במרפאה. התחיל התהליך השני, ליווי המנהלים מבוצע במקביל לתהליכי מיסוד ושינוי במרפאה וצוות הרופאים, השירות, הסייעות, השינניות והאופרציה. 

את התהליך ביצענו במתודולוגיה שלנו: ניהול על פי ערכים בשיטת אימ. החל מתוכנית פיתוח מנהלים, סדנאות והשתלמויות כלליות לכל צוות המרפאה ומפגשי סדנה ייעודיים לבעלי התפקידים השונים: סדנאות והדרכות שירות לצוותי השירות והקבלה, הסייעות והשינניות, מפגשי סדנה וחשיבה עם הרופאים ועוד. בכדי ליצור תשתית ארגונית לשיפור ביצועים הותאמו והוטמעו כלי ניהול של שיטת אימ כמו שיחות משוב תקופתיות, שיחות אימ.פקט, שיחות 1:1 לשיפור ביצועי הרופאים, אדוורס קייסים לחשיבה ושיפור. הוכנסו תהליכי מדידה להערכה לשם שיפור ועוד. במסגרת התהליך ניתן גם ייעוץ אחד על אחד למנהלים, ייעוץ לגורמים האמונים על שיווק המרפאה, בנוגע לאתר, לפרסום וחשיפה, רשתות חברתיות ועוד. כחלק מהטמעת ערכי המרפאה שונו הטפסים, סכמות העבודה, תהליכי העבודה, תסריטי השיחה ועוד. בהמשך התהליך הועברה אחריות והואצלו משימות אל צוות מנהלי ביניים שהחל לצמוח. מתחילת התהליך הארנו את הדרך באורות הערכים שנבחרו ולאור חזון המרפאה ובעליה.