לקוחות ממליצים – כותבים עלינו

'גרם של עשייה שווה יותר מקילוגרמים של הבטחות' ובדף הזה בחרו לקוחותינו לחלוק ולשתף, להעריך ולהודות על העבודה המשותפת שהביאה להצלחתם. אחרי שלקוחותינו הצליחו לצבור שיאים חדשים ולהעמיד רף גבוה יותר ואף לקבוע את הרף הבא, הם פנו לכתוב המלצות על חברת אי"מ הדרכות.

המלצתנו לך הקורא – אל תחלום – תגשים, תזכור שקילוגרמים של הבטחות שוקלים פחות מגרם של עשייה: לחלום, לעשות ולהגשים.

את כל ההמלצות ניתן לראות הן בדפי הלקוח באתר ובהם גם פירוט השירותים שניתנו על ידינו ובפרופיל הלינקדאין שלנו.

המלצות של לקוחות אי"מ הדרכות – חברות וארגונים 

מר עדי ריצ'ארד אוזן, מנהל שיווק ומכירות קרלטון תל אביב (דצמבר 2016)

"A young dynamic company that adapts for variables everyday and not using only with known fixed formats . the method of training involves guidance of sales managers on job and writing a detailed report on the functioning of the worker, in addition to making workshops for all departments with emphasizing about interesting the staff and participation by dynamic activity of thought. I can only say that the past year since the process started and already see improvement in the behavior of employees in my department includes their performance. The advantage of the method is that after you have learned and apply it you can do it by your self. They are professionals! " Be at your Best" Carlton Tel Aviv hotel.

מר איל רונקין, מנכ"ל חברת עיקר (פברואר 2015):

"אל אי"מ הדרכות פנינו בעצתו של חבר קרוב שקיבל ועודנו מקבל ייעוץ מאהד גניאל מאי"מ הדרכות. מהרגע הראשון גילינו חברה רצינית שמצד אחד מעמיקה ויורדת לפרטים ומצד שני אינה מאבדת את התמונה הגדולה. מטרתו המרכזית של הייעוץ היה להטמיע חברת עיקר תרבות ארגונית סדורה ומדידה לשם שיפור. זאת במקביל למטרה חשובה לא פחות והיא הרחבת חשיפת החברה לציבור לקוחותיה הפוטנציאלים בחו"ל והגדלת כמות הלקוחות להם יסופקו השירותים והיכולות של עיקר. שני התהליכים החלו במקביל, החל מיצירת שפה שיווקית ומיתוג, דרך בניית אתר ועד להנחיות לפעילות בעלי התפקידים השונים ברשתות מקצועיות ושאר ערוצי המדיה. בד בבד נכתבו הגדרות תפקיד, ממשקי עבודה, יוצרו דו"חות ושגרת עבודה ארגונית ברורה. הכל עוגן בספר חברה והוטמע בארגון.

היום אוכל לומר שבחברת עיקר מדברים אחרת, מתייחסים אחרת, פועלים אחרת. קיימת אסטרטגיה ארגונית שנכתבה לאור החזון, תוכניות העבודה ומדדים ברורים לכל תהליך, פעולה ועובד. במסגרת הפעילות אהד ליווה וייעץ למנהלים בחברה, לסמנכ"ל הטכנולוגיה, למנהלת השירות והתפעול, למנהל הפיתוח העסקי שמשרדו בארה"ב וכמובן לי, כמנכ"ל החברה. אני מקווה שכמנכ"ל אצליח לשמר את דפוסי העבודה והנהלים שגובשו יחד עם אי"מ הדרכות. כולנו בחברה גילינו יועץ מסור ובעל ידע בתחומי הניהול והשיווק, שיודע לתת יחס חם, כך שהפך לידיד וחבר אמת למנהלים. אנו מעריכים מאוד את המאמץ שנעשה עבורנו, תודה ובהצלחה."

מר דוד בלום סמנכ"ל משאבי אנוש של רשת ישרוטל (מאי 2014):

"אהד גניאל עובד בשיתוף פעולה עם רשת ישרוטל ומלווה את הרשת במשך 5 שנים בתחום ניהול המכירות. תחילה הטמענו את "שיטת אי"מ לניהול מכירות" במחלקת הקבלה במלונות הרשת וזכינו להצלחה רבה. 

בזכות אישיותו המיוחדת, דרכו היצירתית והערך המוסף אשר מביא עימו הרחבנו את שיתוף הפעולה לתחומים רבים כמו, הדרכות וייעוץ למחלקות השונות במלונות: מזון ומשקאות, ספא, מועדון הצלילה, תיאטרון, מרכז ההזמנות "ישרוטל ישיר". הכשרת מנהלים כמדריכי שיטות אי"מ, ייעוץ וליווי למנכ"לים ולמנהלי מחלקות, ייעוץ וליווי פרויקטים ייחודיים כמו "החופש לתרום", שינוי תפיסת מועדות הלקוחות הוותיק חוג השמש"", הכשרת עובדים בפתיחת מלון בראשית", והתערבויות נקודתיות במלונות לשם ייעוץ וליווי פרטני לכל מנהל. 

אהד מלווה ומדריך את עובדי החברה ללא דופי, ומעבר להיותו איש מכירות והדרכה מקצועי בתחומו, הוא מפגין אכפתיות, סובלנות ומעניק יחס אישי לכל מנהל או עובד הפונה אליו לבקשת ייעוץ והדרכה. מנהלי החברה ועובדיה זכו לקבל כלים חדשים לניהול תחום המכירות, אשר ישמשו אותם בכל אשר יפנו".

מר אדי פינטו מנכ"ל אשכול מלונות ישרוטל המלך שלמה וישרוטל אגמים ומנהל פורום קבלות (אפריל 2014):

"כמנהל מלונות המלך שלמה ואגמים מרשת מלונות ישרוטל וכמנהל פורום מנהלי קבלה של הרשת, אני רוצה להודות לאהד גניאל על הייעוץ, ליווי, הדרכה והטמעה של שיטת אי"מ. אהד מלווה את מנהלי הקבלה, סגניהם ופקידי הקבלה של רשת ישרוטל בנושא המכירות… כמו כן מלווה אהד בשנה וחצי האחרונות, את מחלקות מזון ומשקאות של אשכול המלך שלמה ואגמים בנושא המכירות. להלן כמה מהכלים בעבודה מול הצוות:

  • הדרכות מכירות של מנהלי המחלקות והצוותים.
  • ליווי , פיתוח ויישום תהליכים.
  • מעקב אישי אחר התקדמות ועמידה ביעדים שהוצבו למחלקות השונות.
  • קשר ישיר מול הגורמים והצוותים במלון.

הנני יותר משבע רצון משיתוף הפעולה, אין לי ספק שזמינותו, המעקב המתמיד אחר השגיות הצוותים ושיתוף הפעולה של אהד עם מנהלי המחלקות הם שתורמים להנעת הצוותים ולהגדלת ההכנסות של הארגון."

מר עופר זהר אמן עץ ובעלים של חברת עץ המשאלות (פברואר 2014):

"אז אחרי 26 כוסות קפה, 330 שעות סיעור מוחות, 5 סדנאות והדרכות בתחום השיווק, הפרסום,  מכירות ושגרת עבודה… אנחנו רוצים להודות לך על הרצינות והמקצועיות. על עבודתך הנאמנה במלוא תשומת הלב וההקפדה, המענה המהיר לכל פניה, בדקדקנות וביסודיות מקיפה ומבלי לצאת ידי חובה. נשמח  לקדם איתך את הפרויקט הבא… מצפים להמשך שיתוף פעולה פורה ומהנה… וכמובן שנשמח לרוץ ולספר לחברים."

ד"ר יובל צוברי מייסד ובעלים של מרפאת ד"ר צוברי (יולי 2013):

"Ohad gained a profound understanding of the business and developed a tailor made plan to improve its performance in every level. The results are immediate and I will continue to work with Ohad to maintain and improve the company's goals."

מר ישראל פינטו מנכ"ל משותף בחברת  אי סי אי (2013):

"ברצוני להודות לאהד – אי"מ הדרכות על הליווי השוטף, הייעוץ וההכוונה המקצועית. שירותיו של אהד תרמו רבות לחברת eCe, החל מהקמת החברה וביסוס תשתית תרבות ארגונית ועד לניהול החברה השוטף על רבדיו השונים. למדנו רבות משיטת אי"מ ומאהד כאדם. אהד מלווה את חברת eCe בשנתיים האחרונות – מתווה דרך, מייעץ ומקשיב. אהד זמין לחברתינו ולצוות המנהלים בכל עת ופועל ללא לאות להצלחת החברה. אני שמח ומודה על כך שנפלה בחלקי הזכות להכיר את אהד, הוא פיתח אותי כאדם וואת eCe כחברה מובילה עם תשתית ושפה ארגונית מקצועית ובריאה. אהד אדם חכם, מקצועי וחרוץ – איש עם מעוף. חברתנו שכרה את שירותי הניתוח והייעוץ של אי"מ הדרכות אך בפועל קיבלה הרבה יותר מכך. תודה, בהערכה גדולה."

גב' איה גרונדמן מנכ"לית אחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל (2013):

"אהד גניאל הינו יועץ מקצועי בנושא הדרכות מכירה ושרות, החל משנת 2010 באחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל… בתקופה זו נעזרים בשירותי אי"מ הדרכות במגוון נושאים:

  • סדנאות מכירה למנהלים ולעובדים.
  • ניהול שיפור ושינוי מערכי המכירה במלון.
  • הבאת רעיונות יצירתיים להחדרת מוצרים חדשים ומכירתם.
  • ביצוע תצפית ולקוח סמוי והעברת המשובים בהתאם לממצאים.
  • ייעוץ וליווי צמוד ושוטף למנהלים בתחום מזון ומשקאות, ספא וקבלה.
  • ברצוני לציין במיוחד את עבודתו ועזרתו במהלך השנים ובמיוחד בעת פתיחת המלון לאחר נזקי השרפה הגדולה.
  • אהד מעבר להיותו יועץ חיצוני, לוקח חלק פעיל בתחומים שאינם באחריותו ומשקיע מזמנו, מרצו ויכולותיו הגבוהות מאוד בנושאים שונים ובייעוץ באופן אישי.
  • במהלך התקופה ראינו את ההצלחות במערך המכירות בקבלה ובספא ביישום התוכנית במחלקות הללו.
  • מהיכרותי האישית איתו אני סמוכה ובטוחה שאהד יביא לעזר ויביא לשיפור נושא השירות והמכירה בכל ארגון שיקבל ממנו שירותים מסוג זה ודומים לו."

חיים דוק סמנכ"ל שיווק ומכירות של רשת המלונות פרימה (יוני 2013):

A.M company under the management of Mr. Ohad Ganiel was selected out of several training companies of it's field.
Right from the start during our first meeting I noticed Ohad's very special approach to the various relevant subjects.
His company was selected to train and guide the marketing department of the Prima Hotels.
The seriousness of the operation, the professional way of approaching every aspect to the smallest details, the broad and vast knowledge within the field of his expertise, the ability to adapt and to illustrate with examples, the simulations and of course the way he conveyed the content to our sales & marketing department made the meeting to be a pleasant and special experience.
I am convinced that the adaptation of the A.M. method will be of help and it's implementation will be to the benefit of our team

אלון רונן סמנכ"ל תפעול שארפלייט טכנולוגיות (יוני 2012):

"חברת אי"מ הדרכות ובראשה אהד גניאל ליוו את חברת שארפלייט בתהליך של הערכת עובדים שבמסגרתו ניתן ליווי מקצועי ומעשי בנושא הערכת ביצועים בארגון. ההדרכה כללה חומרים איכותיים, מלאי תוכן ומעניינים תוך הצגה פרזנטורית מעולה של הנושא כולו. אהד הפגין לאורך כל הדרך, מקצועיות, מיומנות ומתן תשומת לב ויחס אישי לכל בעל תפקיד. לבסוף נציין לטובה את הנכונות לדבר ב"שפה שלנו" – שפת הארגון ולקדם את מטרות הארגון בכל דרך אפשרית. אנו רואים בתהליך מסוג זה, שלב חשוב בהתפתחות הארגונית, ולכן יש חשיבות מכרעת לבחירת האנשים המובילים אותו. נשמח לשתף עימו פעולה בפרויקטים נוספים בחברה."

אל"מ נ. מפקד יש"מ קרב בחיל האוויר והחלל (מאי 2012):

"בעקבות עבודה קודמת עם מר אהד גניאל מ'אי"מ הדרכות', במסגרת פרויקט פנים ארגוני, בו מצאנו עניין רב החלטנו להשתמש בשירותיו בשנית ולהביאו למפגש שמטרתו המרכזית היא להעצים את חיילי, נגדי וקציני היחידה, כחלק מפעילות המפקד, ליצירת תשתית לשינוי והעצמה אישית. הסדנה מהווה חלק מתהליך של העצמה והעשרה לשיפור עצמי, חיזוק ופיתוח חשיבה עצמאית ומקורית והסתכלות מבוקרת על הסביבה. בנוסף חיזוק ערך הסולידריות והאמפטיה ביחידה ומחוצה לה כאזרחים. תודתי והערכתי הרבה על העברת מפגש איכותי, מקצועי ומרתק שתרם רבות ליחידה ולחיילים. מקווה מאוד לחזור ולהשתמש בשירותיו בעתיד."

יניב רוזיו מנכ"ל רוזיו נכסים וקבוצת לב העיר (מאי 2012):

"אהד גניאל העניק עבור חברת רוזיו נכסים שירות וייעוץ ארגוני חיצוני בתקופה שבין אוקטובר 2010 ועד מאי 2012. במשך תקופה זו ובמסגרת תפקידו, היווה אהד גורם חיצוני אשר מלווה את החברה ומייעץ, בעיקר בהתייעלות, הדרכה והטמעת נהלי עבודה. אותם המלצות מיושמות אל תוך מערך העובדה של רוזיו נכסים בהתנהלות היום יומית של החברה. ברצוני להביע את הערכתי הרבה ולהודות לאהד על תרומתו הרבה והמוערכת עבור רוזיו נכסים. ללא ספק נמשיך ליישם את דרכו של אהד."

שרון הלפנבאום מנהלת מחלקת הדרכה רשת ישרוטל (מרץ 2012 Linked in):

רשת ישרוטל מקבלת מאהד ייעוץ וליווי בתחום ניהול המכירות כבר 3 שנים, אנו נעזרים בשירותיו של אהד בתחומים שונים: במחלקות הקבלה של המלונות, במחלקות הספא ולאחרונה גם במחלקות מזון ומשקאות. אין ספק שלאהד יש יכולות מקצועיות ברמה מאוד גבוהה בכל הקשור למכירות וניהול מכירות ולכן בחרנו בו ללוות אותנו. אהד אף הצליח להבין ולהתחבר תוך זמן קצר לתרבות הארגונית של הרשת ועל ידי כך לרתום ולחבר אליו את המנהלים והעובדים לנושא. הוא מאוד יסודי ועקבי בכל מה שהוא עושה ולכן אני ממליצה עליו מאד כמלווה תהליכים ארוכים וחשובים כגון: ליווי נושא כמו מכירות שאף פעם לא נגמר ויש לתחזק אותו כל הזמן."

Top qualities: Great Results, Expert, High Integrity

דוד בר-תנחום מנהל מחלקת מזומ"ש במלון ישרוטל המלך שלמה (מאי 2012 Linked in):

"It was a pleasure working side by side, step by step. The knowledge and experience are wide and remarkable. Implementation driven from consistent and devotion and all accompanied by huge box of ideas and solutions. Patience and open-mindedness that expanding one's horizons."

Top qualities: Expert, High Integrity, Creative

שירי כהן סגנית מנהלת מחלקת הדרכה רשתית רשת ישרוטל (אפריל 2012 Linked in):

"אהד עובד איתנו כבר קרוב לשלוש שנים, ומי שמחפש להוביל שינויים ולהטמיע אותם בכל הנושא של שירות ומכירות יקבל מענה מצוין מאהד. לא מדובר על עוד סדנה או הדרכה חד פעמית אלא על תהליך, וזה ההבדל הגדול. אהד אכפתי, יסודי, מקצועי, מנוסה ודואג ללוות את כל התהליך באופן מלא. הוא זמין, יוזם, עוקב ומחדש בהתאם לצרכים של הארגון. אני ממליצה מאוד על אהד גניאל."

Top qualities: Great Results, Personable, Expert

דן וינוקור מנהל שיווק ומכירות כתר ספרים הוצאה לאור (מאי 2012 Linked in):

"ברצוני להמליץ על אהד במתן ליווי בתחום השיווק והניהול גם בתחום הפנים מערכתי (ליווי צמוד של הסוכנים שלנו כולל גם המלצות עד לשלב היישום ובדיקת ביצוען) וגם בתחום הממשק עם הלקוחות שלנו. אהד הינו יצירתי, אמין ומקצוען אמיתי."

Top qualities: Expert, High Integrity, Creative

אייל עופר סמנכ"ל משאבי אנוש רשת אגאדיר (אפריל 2012):

"מודה לך על סדנת מנהלים שערכנו, היה חודש מעניין, מרענן ומעורר השראה. היה נהדר לראות את ההתעוררות של המנהלים לעשייה. הדרך שבה אתה מציג את אלמנט האירוח והחוויה למסעדה ולחיים בכלל נגעה בהם. מעריך מאוד גם את המשך התעניינותך ועזרתך למנהלים גם לאחר המפגשים."

אבי כהן מנהל שיווק ומכירות פארק המצפה התת ימי אילת (ינואר 2012):

"החברה בה אני עובד שכרה את שירותיו של אהד גניאל אי"מ הדרכות כיועץ ארגוני… מחלקת השיווק והמכירות אותה אני מנהל נבחרה כראשונה שתזכה לליווי זה, ככל שחלפו הימים למדתי להעריך ולהוקיר את עשייתו המקצועית של אהד, מהשלב ההתחלתי ועד לימים אלו בהם אנו נמצאים בסופו של התהליך המחלקתי. היום אני יכול לומר בבטחה שזה היה צעד הכרחי ונחוץ ולאחר שנים של הליכה בנתיב קבוע, כשהערות, ההכוונה, הייעוץ ודרך היישום של הדברים אותם ספגנו מאהד, הוציאו אותנו לדרך חדשה עם חשיבה מחוץ לקופסא שבסופו של דבר מוכיחה את עצמה בתוצאות המידיות שאנו משיגים, עם השלכות מאוד חשובות על התוצאות בהמשך הדרך. אני ממליץ בחום להכיר את האיש, את משנתו ודרך החשיבה שלו, שהיא מאוד מיוחדת והחשוב מכל מתורגמת בסופו של דבר לתוצאות שעל פיהן אנו נמדדים, לכן למי שקורא שורות אלו אל תחשוב פעמים, תהנה גם אתה כמותי."

ליאור נבו מנהל משרד פלורנטין רוזיו נכסים (ינואר 2012):

"את אהד הכרתי בתחילת תהליך הכניסה לרוזיו נכסים. כבר למן הפגישה הראשונה הורגשה המחויבות שלו לעסק, לשם ולמוניטין של החברה אותה הוא מייצג. למרות גילו הצעיר יחסית הוא הראה ניסיון רב והבנה עמוקה בבניית תהליכים ובהבניית דרך ושיטה לארגון. ניסיונו בשיווק ומכירות בנוסף ליכולותיו להעביר מסרים בצורה ברורה וחדה הופכת אותו למדריך מלהיב אשר גרם לאנשי המכירות לגמוע דבריו בשקיקה, להפנים וליישם בשטח. אהד תמיד זמין, מגיב מהר, נותן מענה מלא לכל שאלה ובקשה ועושה כמיטב יכולתו להצעיד כל מקום בו הוא נמצא למיצוי יכולותיו ולרמת ביצועים הגבוהה שניתן. אין כל ספק שתרומתו של אהד לכל ארגון לו הוא מייעץ הנה משמעותית ואינה מוטלת בספק." 

יוסי אני מנכ"ל פארק המצפה התת ימי באילת וחברת אילת אטרקציות (אפריל 2011 Linked in):

"Mr. Ohad Ganiel. Organizational consultant of the "Underwater Marine Park" and "Eilat Attraction" companies. Ohad owns spectacular abilities: analyzing and giving productive solutions that improve and give an added value to both companies. I highly recommend hiring his services."

Top qualities: Great Results, Good Value, Creative

עמי אשכנזי סמנכ"ל שיווק ומכירות כתר ספרים (אפריל 2011 Linked in):

"Ohad is an expert in sales and marketing. I have hired Ohad to coach my sales team and it was an in-depth experience. I highly recommend Ohad's work and services"

Top qualities: Great Results, Expert, Creative

בשארה חינאוי מנכ"ל ובעלים של רשת חינאוי ומתחם חינאוי "תרבות של בשר" (ינואר 2011):

"במסגרת הייעוץ הארגוני שאי"מ הדרכות סיפקה גילינו יועץ אכפתי, שיורד לעומקם של דברים וזאת מבלי לאבד את התמונה הכוללת. החל מסדנאות המכירות, דרך ליווי המנהלים ועד לרעיונות שיווקיים… אציין שהצלחתך ברשת חינאוי הובילה אותי לשכור את שירותיך גם להקמת מתחם חינאוי…גם שם שירותיך לא יסולאו בפז. עבודתך מקצועית ואיכותית, זמינותך לי, למנהלים ואפילו לעובדים הייתה למעלה מן המצופה. מעורבותך במהלכי החברה הורגשה לחיוב, במיתוג, בשירות, במכירות ובכלל. בנוסף ברצוני לשבח את רמת השירות, הידע והאמינות שלך. היה לי העונג לעבוד איתך ואשמח לשכור את שירותיך בעתיד."

Top qualities: Expert, Good Value, On time

נורי רחמים מנהל משרד ירקון ברוזיו נכסים (דצמבר 2011):

"אהד גניאל החל לייעץ בנושא פיתוח ארגוני בחברה בה אני עובד בשנת 2010. במהלך שנה זו בוצעו בחברה בכלל ובמשרד אותו אני מנהל שינויים ארגוניים והתווספו נהלים ונורמות עבודה שונות לשיפור התפוקה. שינויים אלה נבעו מסדנאות מכירה ושירות אותם העביר אהד לעובדי החברה, סיעורי מוחות, התלוות לסוכנים בשטח, המצאה וניסוח של דו"חות שסייעו לחיזוק הקשר עם לקוחות החברה, דו"חות עבודה לסוכנים בחברה שסייעו לי כמנהל המשרד להערכת העובד ומציאת דרכים לשיפור התפוקה שלו. לאורך כל זמן השרות אותו העניק אהד (ומעניק גם בימים אלה) לחברה, ניתנו לחברה על בסיס קבוע רעיונות חדשים ויצירתיים לשיפור שיטות המכירה והעלאת המורל והמוטיבציה בקרב העובדים והמנהלים בחברה. אני ממליץ בחום על יועץ יצירתי ומוכוון מטרה השמח לעזור וזמין לעובדים 24/7."

סא"ל ה. מפקד שליטה אווירית (אוגוסט 2011):

ביולי 2011 העברת בהתנדבות מלאה, סדנה בת יום, לכלל חיילי וקציני שליטה אווירית בנושא העצמה אישית, שיטת אי"מ, השפעה על התת-מודע ושיפור עצמי כחלק מפרויקט… בשם 'ליטוש יהלומים'…תוצאת הסדנה עזרה מאוד לביסוס עיקרי התכנים…והיוו בסיס לשינוי תפיסתי והתנהגותי אצל המשתתפים…הערכתי הרבה על העברת סדנה איכותית מרשימה ומקצועית הנ"ל תרם רבות ליחידה ולחיילים. התכנים שהועברו היו רלוונטיים, חשובים ועברו בצורה רהוטה, ברורה ומקצועית. מקווה מאוד שיצא לנו להשתמש בשירותך גם בעתיד. נשמח מאוד להרחיב את מעגל המשתתפים בסדנא בקרב כלל…תודה שוב על הדרך המקצועית ועל היום הפורה והמעשיר – זכינו."

נטי גרינוולד מנהל מכירות יקב קסטל (מאי 2011 Linked in):

"זכיתי להשתתף בסדנת שירות ומכירות תחת ניהולו היסודי, המקצועי והיצירתי של אהד. הסדנה התקיימה במסגרת עבודתי כמנהל מכירות של יקב קסטל וללא ספק תרמה המון לי ולכל הצוות של היקב. ניתן לומר בבטחה כי עבודתו של אהד הביאה עלייה משמעותית הן בהיקף המכירות והן בתפקוד חברי הצוות. כמו כן חשוב לי לציין לטובה את הנכונות של אהד לעזור תמיד כשצריכים אותו, את היותו אוזן קשבת לבעיות מקצועיות או אישיות וזמינותו התמידית למתן עצה טובה בזמן הנכון".

יואב סוכרי מנכ"ל ובעלים זמן אמיתי ביה"ס לברמנים (דצמבר 2010):

"אני יודע היטב את תרומתך העצומה למערכת של זמן אמיתי הן במסגרת קורס וויטרס והן בעבודה עם מחלקת המכירות"

אביהו ולדמן מנכ"ל רשת בי דה ווי (דצמבר 2010 Linked in):

"אהד שיתף איתנו פעולה בתהליך להגדלת המחזור על ידי שיפור חווית הלקוח ברשת בתי הקפה בי דה ווי. התהליך היה מוצלח, מקצועי ומהנה."

Top qualities: Expert, Good Value, High Integrity

שרון כהן תורג'מן מנהלת אילת אטרקציות (נובמבר 2010 Linked in):

"החלטנו לקחת יועץ ארגוני שילווה את הנהלת החברה והצוות בשינויים, בהמלצת רשת ישרוטל הגענו לאהד גניאל, ונוצר קליק מהרגע הראשון. אהד מלווה אותי בתור מנהלת בחברה ביום יום, זמין 24 שעות בכל שאלה… אהד גם מעביר כל רבעון סדנת מכירות לפי שיטת אי"מ… ועוקב אחרי הטמעת תהליך המכירה. כמו כן בעזרת אהד אנחנו בתהליך שינוי מבנה ארגוני של החברה. ממליצה בחום לעבוד עם יועץ ארגוני שלא מוותר לי, גם בימים קשים."

אלון רונן מנכ"ל רשת מרפאות האסתטיקה אמריקן לייזר (אוגוסט 2010):

"כחברת ייעוץ והדרכה נדרשה ממך עבודת אפיון מדויקת ומקצועית, עם חשיבה קדימה על צרכינו וצרכי לקוחותינו. תכני ההדרכות הותאמו באופן מדויק לצרכים הספציפיים של הארגון והיו ברורים ושימושיים להמשך העבודה. רמת ההנחיה הייתה גבוהה והתאפיינה בהעברת מסרים בצורה אפקטיבית תוך יצירת חווית הדרכה נעימה ופתיחותבקרב העובדים והמנהלים. במיוחד ברצוני לשבח את רמת השרות, הידע, האמינות, הזמינות והסבלנות הרבה."

רואי זרחיה סמנכ"ל ארזים אגרו (פברואר 2010 Linked in):

"I had the pleasure of working with Ohad. Ohad is one of those exceptional people that are both extremely smart and modest. Ohad is an exceptional hardworking and detailed-oriented person with the ability to dive deep into the little details while keep his perspective in the big picture. It was both fun and very much productive working with him."

Top qualities: Expert, On Time, High Integrity

אמיר גולן מנכ"ל ארזים אגרו (ינואר 2010 Linked in):

"Ohad presentation to our Senior Management team was very impressive. His keen knowledge of marketing, sales and customer service, along with an amazingly broad base of cultural knowledge and great personality provided for a valuable morning for everyone who attended his presentation. I would definitely recommend him to other business that needs to re-think their marketing, sales and customer service"

Top qualities: Expert, Good Value, Creative

סתו אברהמי סמנכ"ל שיווק ומכירות יקב קסטל (ספטמבר 2009 Linked in):

"Ohad provided our company with salesman courses & training and general business consulting. He is highly professional trainer with great people reading skills that understands the goals of the company quickly and is able to translate them to the training sessions."

Top qualities: Great Results, Expert, Good Value

אריאל בן זקן מנכ"ל יקב קסטל (מאי 2009):

"ברצוני להודות לך על סדנת מכירות ושרות שהעברת למנהלי וסוכני המכירות והשרות ביקב קסטל. ההנחיה היתה מקצועית וברמה גבוהה. תוך זמן קצר, יצר קשר אישי עם צוות היקב ואת הפתיחות הנדרשת ללמידה וקידום תהליכים. בעזרת תיאום מינימאלי בלבד, יצרת תכנים שתאמו את ציפיות וצורכי החברה. יכולתך לזהות ולאבחן קשיים הדורשים התייחסות ראויה לציון. אין ספק שהסדנא וליווי הצוות סייעו ויסיעו להתפתחותנו כיחידים וכקבוצה."

שחף טל סמנכ"ל זמן אמיתי ביה"ס לברמנים (מאי 2009):

"עוד לפני תחילתו של המפגש הראשון הבנתי שהפעם מדובר בגישה אחרת – גישה אישית מאוד, כזאת שלא מותירה צל של ספק לגבי המשך התהליך. לאחר המפגש הראשון הפידבק שהתקבל ע"י יועצות הקורסים היה מעולה וניכר שהן קיבלו כלים מהותיים ושימושיים על מנת לשפר את תהליך המכירה ואת גישתם ללקוחות ולקהל המטרה. גישתך, מקצועיותך, שליטתך בחומר והיכולת שלך לאבחן ולנתח את האירועים השונים איתם מתמודד צוות המכירות אכן עשה את ההבדל. לאחר המפגש השני והפרקטי יצא הצוות בהרגשה שקיבל כלים מקצועיים ממשיים להתמודדות עם הליך המכירה והתחיל ליישם. בתור מנהל בית הספר, חווינו והתנסינו בהדרכות רבות ואנו יודעים להעריך מהי הדרכה טובה ומהי עוד סתם הדרכה, במקרה הזה, ההדרכה הייתה מעולה ובעל ערכים מוספים רבים. אין לי צל של ספק שנשתמש בכישוריך ובידע שלך פעמים נוספות."

 לקוחות

המלצות של לקוחות אי"מ הדרכות – חברות פרטיות ומחלקות בתוך ארגונים גדולים

גדעון לקס מנהל ספא אשכול ישרוטל ים המלח וישרוטל גנים (פברואר 2014):

"ברצוני לציין את איכות הסדנא ולהביא לידיעת המתעניינים לתהליך אשר אהד העביר את פקידות הקבלה במהלך שמונה שעות ההדרכה שקיבלו. אהד בונה את הסדנאות כחליפות חייט למזמין ע"י אפיון המקום, הצוות, מבנהו, צורות העבודה והתוצאות שלהן בשטח לפני הסדנא. אהד מעביר סדנא מרתקת ומתחדשת, אין רגע משעמם והשתתפות הנחנכים היא חובה ובעלת חשיבות עמוקה להבנה וליכולת הטמעת הסדנא בצוות, אהד מביא איתו שיטה המדברת לכל רמות עובדי המכירה ושלבי המכירה, מהמוכרנים עצמם ועד ההנהלה ותומך את שיטתו בידע מעמיק בנושאים נרחבים המתקשרים לנושאים המדוברים דרך דוגמאות מעולמו של העובד, קריאת האדם העומד מול העובד ומוסכמות חברתיות.

בתהליך הסדנא יפגוש כל משתתף את עצמו יותר מפעם אחת בסוגיות מעניינות ומעוררות חשיבה וימצא את דרכו לבצע את עבודתו (המכירה במקרה שלנו) בצורה מעמיקה יותר, מעניינת יותר לעצמו מובנת יותר למקבל השירות ומתאימה יותר להלכי הרוח של המקום.

לסיכום, אני וצוות הפקידות נהננו והפקנו הרבה מאד מסדנת אי"מ של אהד ואני יודע שאמשיך לזמן את הסדנא אלינו לרענונים וסדנאות נוספות מידי פעם. בהערכה ובתודה…"

 מר עמוס בצר, מנכ"ל חברת ויוה חקלאות בע"מ (פברואר 2014):

"אהד גניאל הגיע מטעם אי"מ הדרכות להעביר סדנה בנושא שיווק ומכירות בחברתנו לצורך שיפור מכירות וקשר בין המחלקות. ההדרכה שהעביר הייתה מקצועית, מותאמת לצרכינו ומעניינת מאוד. ניכר כי הושקעה עבודה רבה הן בתכנון ההדרכה והן בהתאמתה לתחום העיסוק שלנו. אהד הפגין שליטה מרשימה במונחי היסוד והשפה המקצועית המשמשת אותנו והצליח לגרום לעובדים כולם לקחת חלק פעיל במהלך הסדנה – תוצאות הסדנה ניכרות בשטח. אנחנו בטוחים כי נשתמש בשירותי אי"מ הדרכות בהמשך הדרך וממליצים בחום על הדרכותיה."

מירב גברה זרביב מנהלת קבלה מלון ישרוטל רויאל ביץ אילת (יוני 2012):

"…הוחלט מההנהלה שמחלקת קבלה של מלון המלך שלמה  תעבור פיילוט (2010) בנושא ניהול מכירות עם אהד גניאל. החיבור עם אהד היה מהתחלה מכוון שהבנתי שהגישה של אהד שונה לגמרי… שיטת אי"מ – אווירה, ידע, מכירה היא טכניקה הגיונית וברורה ובטוחה לביצוע מכירה. אהד… נותן המון כלים לימודיים… קבלת כלים ליישום מדידת המכירות חודשית… ניתוח טבלה מרוכזת… תוך התייחסות לכל פקיד בנפרד… מעביר טכניקות מסוימות להעשרה של ישיבות מחלקה / דגשים להעצמת מכירה אישית… לאהד ללא ספק יש לך חלק גדול בהצלחה."

לילך כהן מנהלת קבלה מלון ישרוטל המלך שלמה (יוני 2012):

"עם הצטרפותי לרשת ישרוטל, עברתי הדרכה בשיטת אי"מ. החיבור היה מידי לשיטה בכלל ולאהד בפרט. עם המספרים אין להתווכח, אך להלן מספר מילים על השיטה מנקודת מבט שלי. לימדת אותנו מנהלי המכירות ואת הצוות שיטות מכירה וניהול מכירה. כלים למכירה והעצמה. השיטה עבורי היא שבירת שיגרה,  מטרתה להתאים את המוצרים ללקוח. השיטה לימדה אותנו ליצור קשר אישי עם האורחים ולהבין איזה מהפריטים מתאימים לו. היא מאפשרת שליטה – בכל זמן נתון יש למנהלים בקרה ומדידה של המכירות המחלקה. שיחות החתך ו-  GO NO GO , עם הצוות שומר על קשר אישי של הצוות עם הנהלת הקבלה." 

מיטל ישועה סוכנת מכירות ומתווכת נדל"ן (אפריל 2012 Linked in):

"מתוקף תפקידי במהלך שנים רבות כסוכנת מכירות בתחומים שונים יצא לי להיות נוכחת בסדנאות מכירה רבות, יומיות, שבועיות ועוד. כשהגעתי לסדנה של אהד כבר חששתי שראיתי ושמעתי הכל, אך לשמחתי הופתעתי לטובה. אהד מגיע לסדנה ממקום אחר, התוכן מועבר בצורה שיתופית, יצירתית, מעניינת ומאפשרת לפתוח את הראש ולחשוב מחוץ לקופסא. הגישה והדרך בראש ובראשונה מיושמת ע"י אהד ורק אח"כ מועברת לקהל המוכרים / מנהלים. אהד זמין כל הזמן! לכל שאלה, בעיה, חסימה יצירתית ולכל צורך מקצועי שהוא. המקצועיות, האמינות, הפרודוקטיביות והמון נכונות הם רק חלק קטן אך בלתי נפרד מהעבודה עם אהד. בשלב הזה לאחר שהתנסיתי בעבודה מולו, הייתי ממליצה למי שעדין מתלבט – לא לוותר על פגישה ראשונית."

Top qualities: Great Results, High Integrity, Creative

אסף נרינסקי בעלים של משרד יחסי הציבור נרינסקי (אוקטובר 2011 Linked in):

"The ability to understand a situation and analyze it is a feature which not many possess. Ohad knowledge, experience and wisdom of life are a great tools he shared with a big smile. He has no problem to facing you with the truth, even if it not always what you would like to hear, but he will always show the way to make things better and improve."

Top qualities: Great results, Expert, High Integrity

לורנס פרומן איש עסקים יהודי שמשקיע בישראל (ספטמבר 2011 Linked in):

"Expert in his sector, good connections, high integrity, highly intelligent, excellent command of English language, rapid response, concise, great delivery. Ohad came highly recommended to me in 2010. I required integrity and discretion in the procurement of information, prior to my making a substantial financial investment in a leisure business in Israel. The depth and detail of his report was excellent especially in view of the small amount of information I was able to give him in the first instance. The keen knowledge and creativity that used to retrieve the needed information were great. As a result of his report I decided not to invest in the business and particularly the person owning the business as the facts were not what they were portrayed to be. Ohad provided me with information that enabled me to make a much more informed decision. Since 2010 I have worked with Ohad in both the leisure and real estate sectors as my representative in Israel and have no hesitation in recommending his services."

Top qualities: Great Results, Expert, Creative

אדריכלית שירה אפק מייסדת ובעלים של סטודיו גרפיה (ינואר 2011 Linked in):

"סטודיו לעיצוב גרפיה, החל את דרכו המקצועית לפני כשנתיים בסיוע ותמיכה צמודה של אהד. בעזרתו של אהד למדנו להגדיר מטרות משותפות ודרכים להשיג אותן החל מפתיחת עסק ולאורך התפתחותו. ברצוני להודות לאהד על הליווי בדרך, המקצועיות, היצירתיות והאכפתיות ובעיקר על הזמינות בכל שעה ולכל בקשה. אני בטוחה ששיתוף הפעולה בינינו יימשך גם בעתיד."

Top qualities: Personable, Expert, Creative

הפסל שמוליק מנגן מייסד ויוצר אינסקטו עיצוב וייצור פסלי תאורה (ינואר 2011 Linked in):

"אהד מדריך ומכווין בכל התחומים ומאיר כל שטח בתהליך ההקמה והמיתוג. מזרז מיעל ומציע פתרונות והכל מתוך אכפתיות, הוגנות ותחושה של אחריות אישית. הקמה ומיתוג החברה לא היתה מתאפשרת ללא תרומתו ומאמציו של אהד. "

Top qualities: Great Results, Expert, High Integrity

איליה ריבקין סגן קב"ט בתחנת אל על בסין (ינואר 2011 Linked in):

"I know Ohad from my past, when he was my general manager at Seatara Restaurant. Then I evaluated him very much and that was the reason I asked for his services and his opinion. I was not surprised that now, more than ever he is more creative, more experienced and within minutes Ohad understood my situation and helped me with my subordinates inasmuch as with my superiors. I found out that the creativity nonetheless his keen understanding in organizations and planning are impressive. I will definitely hire him Again in the future."

Top qualities: Great Results, Expert, Creative

נופר קופל לנציאנו מייסדת לגדול יחד ליווי התפתחותי (יולי 2010 Linked in):

"אני ממליצה לכם בחום לפנות לאהד לעזרה ותמיכה לכל אורך הדרך. מהקמה של העסק בדרכיו הראשונות, להמשיך בתהליך השיווק ועד לשימור הלקוחות. אהד יעזור לכל אורך הדרך עם המון אכפתיות, יצירתיות ורעיונות טובים."

Top qualities: Great Results, Personable, On Time

אילון ארד מנכ"ל משותף אולדינגס אחזקות חדשניות באינטרנט (דצמבר 2009 Linked in):

"Ohad is something else, he can pinpoint a problem and suggest a solution straight and to the point. Focusing on exactly what matters to the company – the sales and income, Ohad left us with golden tips and advice which showed results from the very next day. I would definitely hire Ohad in the future."

Top qualities: Great Results, Expert, High Integrity

אורון ברבר מנכ"ל משותף אולדינגס אחזקות חדשניות באינטרנט (דצמבר 2009 Linked in):

"The creativity and knowledge Ohad brought to our meeting, made us feel like the guy is about to show us some new things about running the career and achieving our goals. We were right, together with Ohad's unique ideas. We are now more focused and moving fast forward, thanks to his recommendations."

Top qualities: Great Results, Personable, Creative

אסף אשד מנכ"ל משותף נייטרק מיזם אינטרנט לעולם הלילה (אוקטובר 2009 Linked in):

"Ohad and his teaching methods are unique and exciting. A very talented man with great understanding on customer relations and selling approaches. Ohad consulting was professional, trustworthy and helped NighTrek creating a better marketing work and understanding with our customers."

Top qualities: Great Results, Personable, Creative

איתן כרמי בעלים של פתלי מיוזיק (מאי 2012 Linked in):

"He simply knows what he's doing, Well done"

Top qualities: Great Results, Expert, Creative

לקוחות ממליצים והמלצות על הדרכות וסדנאות של אי"מ הדרכות

קרן שלו מנהלת מוקד טלפוני אמריקן לייזר: "זו סדנה שכל אדם שעוסק במכירות חייב לעבור! הקניית כלים, סדנה מאתגרת ומלמsת. אני מיישמת עד היום את מה שלמדתי בסדנה. תודה לך אהד."

בתאל לוי מנהלת קבלה מלון ישרוטל אגמים: "מומלץ ביותר, אני חייבת לשתף אתכם בחוויה שאני חוויתי בהדרכות של חברת אי"מ הדרכות. עוד לפני המפגש עם חברת אי"מ עברתי לא מעט הדרכות בנושא מכירות. רק שברוב הפעמים ההדרכות אלו לא "הניבו פירות". בכל פעם יצאתי עם סיסמאות מכירתיות, רק חבל, שהיה פער גדול בין הרצוי למצוי. למפגש הראשון עם חברת אי"מ הדרכות בהדרכתו של אהד גניאל הגעתי סקפטית ואף שיתפתי את אהד בתחושותיי, שאינני מאמינה בשילוב מכירות במוקד שעיקר תפקידו הוא: מתן שירות. אקצר ואומר שלמרות זאת אהד לימד אותי שאפשר אחרת. וזאת בזכות הכלים הרבים והליווי הצמוד אשר מקבלים בסדנה. למרות שאינני עובדת בחברה זו מזה כשנתיים, אני עדין מיישמת את הכלים למדתי בקורס בתחום אחר וזוכה להצלחות."

מוטי כ"צ עיתונאי ומתווך נדל"ן: "מאתגר ומומלץ."

שושנה איפרגן מנהלת צוות בחרבת אילת אטרקציות: "הסדנא ללא ספק העשירה אותנו. חשבנו בקול רם, העלנו רעיונות חדשים, קבלנו כלים חדשים בהן הן משתמשות מידי יום, תודה רבה."

אורית עוז אומנית ותקליטנית בפפריקה: "אהד איש מיוחד, הצלחתי לרכוש בסדנה כלים ממשיים להגדיל את מכירותיי – מומלץ בחום לאנשים המעוניינים למכור את המוצר המורכב ביותר אומנות."

מיכל גור יועצת חברת אילת אטרקציות: "כאחת שעברה סדנאות למכביר, אין ספק שהסדנה שעברתי אצל אהד גרמה לי לשנות כמה הרגלים אותם רכשתי עם השנים. גישה שונה לקהל הלקוחות והתנהגות מתאימה לכל לקוח. לי באופן אישי עזרה הסדנה להיפתח ללקוחות ולהבין את צורכיהם, לפניה ללקוח ולהתאמת הצרכים שלו להעניק לו חופשה קצת אחרת."

לילך גוטמן יועצת בחברת מרפאות אסתטיות מובילה: "אהד היקר, ההדרכות שלך מומלצות בחום, הדרכת חובה לאנשי מכירות!"

אורנית די סגנית מנהלת מחלקת ספא רשת ישרוטל: "סדנת מכירות מומלצת בחום. מאתגרת ומעשירה את העובד בכלים חדשים אשר מיושמים בשטח. אהד מעביר את הסדנה בדרך מקצועית ומיוחדת, שלא שוכחים."

נינה בורסן מכירות מוקד טלפוני אמריקן לייזר: "סדנה שמשאירה טעם של עוד. ממליצה בחום! אני עד היום משתמשת בכלים שהקנית לי, לא רק בעבודה גם בחיים עצמם, למדתי ממך המון, תודה."

שי גורקן בעל משרד תיווך "בתים": "אני עברתי מספר סדנאות אצל אהד והביקורת אך ורק חיובית- מלמדת, מעשירה את הידע והכל נעשה באנרגיות חיוביות שזה לדעתי הדגש המשמעותי ביותר. תמשיך ככה !"

סבטלנה לינצקי יועצת בחברת אמריקן לייזר: "הדרכה מועילה ביותר, למדתי המון, זה באמת עובד! תודה ענקית."

לקוחות